Senaste nytt

Finnair 100% bonus poäng + Statusgrundade 25%

RobHK

Medlem
OTROLIGT ERBJUDANDE – KÖP POÄNG NU OCH FÅ UPP TILL 150 000 BONUSPOÄNG OCH 75 000 NIVÅPOÄNG SOM BONUS!
När du köper bonuspoäng mellan 3 och 16 november 2020 får du upp till 100 % extra bonuspoäng och 25 % extra nivåpoäng på hela bonuspoängstransaktionen. Det här är vårt mest generösa erbjudande någonsin!

Du kan använda poängen för bonusresor och mycket mer. Missa inte den här möjligheten att investera i framtida resor till rabatterat pris!

Eftersom du även för första gången kan få nivåpoäng kan du uppgradera till en högre Finnair Plus-nivå med en enda transaktion.

Kom ihåg: bonuspoäng upphör inte att gälla om du gör en transaktion minst var 18:e månad och om du behöver extra nivåpoäng kan du växla in dem mot nivåpoäng med växelkursen 3:1.

  • Köp 5 000–49 000 bonuspoäng = få 60 % extra bonuspoäng
  • Köp 50 000–99 000 bonuspoäng = få 80 % extra bonuspoäng
  • Köp 100 000–150 000 bonuspoäng = få 100 % extra bonuspoäng
25 % extra nivåpoäng beräknas på hela bonuspoängstransaktionsbeloppet.

Om du till exempel köper 150 000 bonuspoäng får du 150 000 extra bonuspoäng och 75 000 nivåpoäng.

  • Bonusresor: från 10 000 bonuspoäng
  • Silver-medlemskap: 30 000 nivåpoäng
  • Gold-medlemskap: 80 000 nivåpoäng
 

palmen

Moderator
Läste på annat ställe att man skulle bli guld direkt? Men det stämmer inte om man inte får 5000 nivåpoäng någon annan stans?
 
D

Deleted member 30163

Guest
Läste på annat ställe att man skulle bli guld direkt? Men det stämmer inte om man inte får 5000 nivåpoäng någon annan stans?
Kanske inte svaret, men i mailet som OT säkert refererar till står det:

Eftersom nivåpoäng också ingår i det här erbjudandet kan man nå en högre Finnair Plus-nivå också möjlig för vissa medlemmar.
 

Kiwi9

Ny medlem
Använde precis detta erbjudandet för att köpa 150k poäng. Då familjen bor i Hong Kong är Finnair snabbaste och bästa alternativet. Gillar att de kör A350 och har flugit både business och ekonomi i dessa kärror flera gånger.

Min fru kommer troligen också köpa imorgon. Finnair säger att det är deras bästa erbjudande någonsin, men vad säger ni experter?
 

RobHK

Medlem
Använde precis detta erbjudandet för att köpa 150k poäng. Då familjen bor i Hong Kong är Finnair snabbaste och bästa alternativet. Gillar att de kör A350 och har flugit både business och ekonomi i dessa kärror flera gånger.

Min fru kommer troligen också köpa imorgon. Finnair säger att det är deras bästa erbjudande någonsin, men vad säger ni experter?

Det stämmer nog, samtidigt är det ju rätt extraordinära tider då man knappt kan resa. Tex Hk som du nämner inför ju nu att man måste vara i karantän på hotell 14 dagar när man kommer tillbaka. Stänger ju ner resande totalt i min bok..

Är också liten sugen på att ta ett ”bet” på att detta ger avkastning. Man kan alltså köpa guld och vid guld så får man ju även vouchers som kan användas till uppgradering..
 

Kiwi9

Ny medlem
Ok, då kan erbjudandet inte vara alltför fel.

Vi planerar semesterresa till GOT i sommar samt flyger Cathay till Singapore och Japan i vår om resebubbla har ordnats. Min fru får nog köpa 150k till ikväll. :)
 

RobHK

Medlem
Jag tror det största problemet är att du inte kan garantera en uppgradering. Jag tittar i deras system nu, finns knappt några platser för uppgradering släppta. Det är väntelista på varenda datum hela sommaren. Det har varit så här rätt länge, att Finnair har extremt dålig tillgänglighet på platser för uppgradering mellan HKG och HEL
 
Toppen