Senaste nytt

SJ Prio 1000 extra poäng

airac

Medlem
Chans att få ytterligare poäng!
Just nu får du 1000 extra SJ Prio-poäng på din nästa resa. Allt du behöver göra är att använda dig av kampanjkoden SEPTEMBER20 när du köper biljetten. Så passa på och göra hösten lite extra speciell med en klimatsmart resa och 1000 extra poäng!

Kampanjkod: SEPTEMBER20
KÖP DIN RESA

cm_580px.gif

Erbjudandet gäller för köp av två resor med SJs dagtåg och del i ligg- och sovvagn i 2 kl på nattågen. Köp senast 25 oktober 2020. Dina SJ Prio-poäng får du efter resan.

------------

Hade inte sett denna komma förbi här ännu. Poängen är nivågrundande om någon behöver behålla status. Jag räknar inte med ytterligare en gratis förlängning nästå år själv...

Kortaste jag vet är Örebro - Örebro Södra (55kr), ganska bra utväxling.
 

airac

Medlem
Ytterligare en 1000 poäng kampanj men lite svårare att nyttja utan resa då den bara gäller snabbtåg.
-----------
Få 1 000 extra SJ Prio-poäng!

Boka resa med SJ Snabbtåg och få 1 000 extra SJ Prio-poäng. Gäller två enkelresor på avgångar tisdagar, onsdagar och torsdagar. Köp senast 22 oktober 2020 och ange kampanjkod EXTRASEP20. Kan inte kombineras med andra kampanjer. Poängen får du efter resan.
 

airac

Medlem
Ytterligare en 1000 poäng kampanj men lite svårare att nyttja utan resa då den bara gäller snabbtåg.
-----------
Få 1 000 extra SJ Prio-poäng!

Boka resa med SJ Snabbtåg och få 1 000 extra SJ Prio-poäng. Gäller två enkelresor på avgångar tisdagar, onsdagar och torsdagar. Köp senast 22 oktober 2020 och ange kampanjkod EXTRASEP20. Kan inte kombineras med andra kampanjer. Poängen får du efter resan.
Svarar mig själv. Bräcke - Ånge är en kort sträcka som det går att hitta biljetter för 95kr på...

edit tänk bara på att välja snabbtåg!
 

rsimon

Medlem
Studentbiljett lite billigare, 82 kr (avser snabbtågen).
T ex Tranås-Nässjö eller Skövde-Herrljunga.

Flemingsberg-Stockholm C, 48 kr (SJ Mälartåg).
 
Last edited:

intuition

Medlem
Chans att få ytterligare poäng!
Just nu får du 1000 extra SJ Prio-poäng på din nästa resa. Allt du behöver göra är att använda dig av kampanjkoden SEPTEMBER20 när du köper biljetten. Så passa på och göra hösten lite extra speciell med en klimatsmart resa och 1000 extra poäng!

Kampanjkod: SEPTEMBER20
KÖP DIN RESA

cm_580px.gif

Erbjudandet gäller för köp av två resor med SJs dagtåg och del i ligg- och sovvagn i 2 kl på nattågen. Köp senast 25 oktober 2020. Dina SJ Prio-poäng får du efter resan.

------------

...
Jag gissar att denna kampanj var riktad. Har för mig att folk här brukar påpeka att man inte får poäng bara för att man har rätt kod vid bokningen utan man måste också finnas med i urvalet för kampanjen. Verkar vara så för denna, bokade med koden i går och reste idag och har inte fått kampanj-poäng.
 

airac

Medlem
Jag gissar att denna kampanj var riktad. Har för mig att folk här brukar påpeka att man inte får poäng bara för att man har rätt kod vid bokningen utan man måste också finnas med i urvalet för kampanjen. Verkar vara så för denna, bokade med koden i går och reste idag och har inte fått kampanj-poäng.
Intressant det var inget som tydde på det, men kan såklart vara så. Rapportera gärna imorgon om poängen kom eller ej, kanske kampanjpoängen kommer efter någon nattkörning i systemen.
 

Bryant

Medlem
Jag gissar att denna kampanj var riktad. Har för mig att folk här brukar påpeka att man inte får poäng bara för att man har rätt kod vid bokningen utan man måste också finnas med i urvalet för kampanjen. Verkar vara så för denna, bokade med koden i går och reste idag och har inte fått kampanj-poäng.


Samma här. Inga extrapoäng utan endast de ordinarie 50p.
 

zippan

Medlem
Så här ser det ut för mig, när det är SJ som kör. Om jag använder läken i trådstarten.
upload_2020-10-25_14-32-56.png



Såg det ut så för er andra som bokade men inte fick några poäng också?
 

intuition

Medlem
Ja, sajten säger kampanj, biljetten säger kampanj, poängtransaktionen i prio-kontot säger kampanj. Men ordinarie poäng.
Screenshot_20201025-143913.jpg
 

intuition

Medlem
Den andra kampanjen som inte var riktad postade helt normalt. Så grejen är att det oftast inte går att dela kampanjlänkar på SJ

Screenshot_20201025-144315.jpg
 
Toppen