Senaste nytt

Rickard Gustafson Gäst i Lördagsintervjun P1 17/10 kl 12:55

011430121

Medlem
Rickard Gustafson, ger ett stort förtroende, lugn, påläst och saklig.
Var mycket insatt om biodrivmedel och fossilfritt flyg.
Frågan hur länge orkar han jobba med SAS? Har snart varit i SAS 10 år vilket är lång tid för en VD i ett så pass stort aktiebolag.
 

Homer

Medlem
Räcker inte att ha en bra chef i toppen när man har mellanchefer som Eivind Roald,
så vimsigt och kaotiskt som allting alltid är måste det ju finnas massvis som honom.
 
Last edited:

Olle K

Medlem
Bra intervju. Men jag tänker mig att han hade fått lite andra frågor också om någon från forumet fått ställa frågorna. T.ex om utbudet ombord, lounger, SAS plus...
 
Han svarar bra, och tydligt, men är allt sant? Jag tänker på uttalandet att han lovade att ALLA resor i mars skulle vara återbetalade senast i juni.
 

apknug

Medlem
Fast detta kanske inte direkt har vetenskapligt stöd;

Enligt SAS vd Richard Gustafson i Ekots lördagsintervju är det större chans att träffas av blixten än att få corona på ett flygplan.
 

mha321

Medlem
Fast detta kanske inte direkt har vetenskapligt stöd;

Enligt SAS vd Richard Gustafson i Ekots lördagsintervju är det större chans att träffas av blixten än att få corona på ett flygplan.
Det kommer fårn en undersökning som gjordes av IATA och flygplanstillverkarna. Ref: IATA - Research Points to Low Risk for COVID-19 Transmission Inflight

Det är väl kanske inte helt oberoende källkor :) Men Richard G har åtminstone inte tagit dem helt ur luften.
 
Toppen