Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Hur funkar det här med tjäna poäng genom COOPs webshop? Gjorde efter tips härifrån ett par köp på CDON via shopen och undrar lite hur lång tid det tar innan poängen syns hos COOP? Står upp till 90 dagar men hur funkar det i verkligheten? Någon som har koll?
Jag får alltid mejla och trycka på. Får sällan svar, och ibland kommer det poäng, ibland inte, och ibland flera gånger snäppet sämre än SAS faktiskt.
 

BjörnL

Medlem
Jag har sedan i somras gjort 10 köp genom Coops portal (5 Webhallen, 4 CDON och 1 InkClub).

InkClub kom snabbt, dagen efter beställningen tror jag (kanske till och med samma dag...).

Mina första 3 köp på CDON var utspridda över en månad, men alla tre kom in samtidigt efter cirka 40-45 dagar från första köpet. Det fjärde gjorde jag förra veckan och har inte fått något för ännu.

Från Webhallen kom inget automatiskt och när första ordern gick över 60 dagar började jag maila Coop. Jag har nu fått samtliga poäng från alla 5 ordrar, men det tog 7 mail till Coop och 1 till Webhallen över en period av cirka 2 månader (varav de flesta till Coop hittills förblivit obesvarade).
 

Davvelavve

Medlem
Visst får man in fler EB poäng på ex cdon och webhallen genom coops webbshop vs sas webbshop? Alltså när man konverterar till EB poäng då.

Coop cdon 2p per kr
1000kr=2000 poäng - 200 EBpoäng (250 vid kampanj)
Sas cdon 15p/100kr
1000kr = 150 EBpoäng - moms och frakt
Har jag missat något?
 

intuition

Medlem
Matematiken är rätt. Personligen tycker jag att coops partnerprogram är lite opålitligt. Du får ingen indikation på att cdon köpet registrerats och efter 3 månader ska du ev. försöka få coop kundtjänst att jaga förlorade poäng.

Men om det fungerar är allt bra
 

varva77

Medlem
Brukar extrapoängen dyka upp direkt vid sådana här kampanjer (när det funkar)? Jag handlade igår och bara de vanliga poängen har kommit in än så länge.
Tidigare har man fått de andra poängen vid ett senare tillfälle om man då får något alls.
Inte kommit in nåt än men kanske får ge det ett par dagar. Dessa poäng skall jag ha, köpte medvetet en hel del extra Änglamark så de skall inte slippa undan!
 

Doctor-X

Medlem
Inte kommit in nåt än men kanske får ge det ett par dagar. Dessa poäng skall jag ha, köpte medvetet en hel del extra Änglamark så de skall inte slippa undan!

Samma här, shoppade änglamark produkter för 1000kr, så förväntar mig 5000p. Scannat kvittot och har mailet från Coop med villkoren för kampanjen sparat i en PDF-fil.
 
Toppen