Senaste nytt

Vad serveras i SAS Loungen idag?

Jonas C

Medlem
Amex Guld är verkligen guld värt i dessa dystra tider...

A8DB62FB-1CC6-4EB8-B7E7-B585CC4F5B20.jpeg


Var dock hungrig efter min kycklingsallad så tog en tonfiskmacka och ett glas ”full fat” Coke som vissa kallar det. Mackan var torr, men smakade okej. Lite märkligt att de inte är inplastade med tanke på ”trygghet” osv osv...

357A0A5B-FF47-4219-9A4F-58F81D4CBAAA.jpeg
 
Last edited:
  • Gilla
Reactions: Gru

Jönsson

Medlem
Sitter i T5 nu. Tyvärr verkligen bedrövligt... En mini-Yoggi är ju ok, men dessa torra trekantsmackor är ju helt usla. Samt billigaste müslin, lite gröt och inget mer typ. Är ju inte så att man inte FÅR servera bra frukost, bara snålhet inte corona. ...
”Snålheten” är väl ett sätt att överleva ekonomiskt. Man har skurit ner på allt där det går. Tror jag står ut med det till dess att allt återgår till det normala. Annars kan man ju alltid byta bolag igen.
 

Jonas C

Medlem
Vad serverar SAS i sina lounger nuförtiden? Är det fortfarande torra smörgåsar och alkoholförbud eller har man bättrat på utbudet?
 

Thornado

Medlem
Vad serverar SAS i sina lounger nuförtiden? Är det fortfarande torra smörgåsar och alkoholförbud eller har man bättrat på utbudet?

Vet inte exakt hur det ser ut nu, men veckan innan jul var det en sorts "minijultallrik" med köttbullar, rödbetssallad, rödkål, och brysselkål.

E0ABD287-C651-40F3-9F23-3BD4DB57E659.JPG
 

Osten

Medlem
Under gårdagen när jag besökte SAS loungen i Köpenhamn, var det totalt "Ät och dryck - Förbud" alltså ingen servering eller medhavd mat fick förtäras. Det som "serverades" var små påsar med nötter/kakor samt juice eller vatten på vägen ut från loungen.
 
Toppen