Senaste nytt

Sas Amex Premium Betalo Billhop

kultingen

Medlem
Hej,
Såg att det fanns en annan tråd men osäker om det avses samma frågor, så jag startar en ny.

Fråga: Jag ska betala några (3 st) större fakturor här privat om ca 75- 50´ en gång i månaden fram till jul. Ni som har SAP har allt gått bra och man får sina poäng och som jag förstått i dagsläget ingen skillnad i avgift på de två aktörerna i dagsläget?

Tacksam för input

mvh Kultingen
 

MrRob

Medlem
Är du på jakt efter en voucher eller varför vill du betala räkningarna via Billhop? För 3 räkningar á 75.000:- ger dig 33750 poäng till en kostnad av 5625:- i avgifter till Billhop.

Är det inte för att komma åt en voucher hade jag hellre hyrt bil på Avis fyra gånger och fått 40.840 poäng (4x10.000 + 0,15x5600:- räknat på 1400:- per hyrestillfälle).
 

kultingen

Medlem
Tack för din input MrRob!
Jag skaffade för ngn månad sedan SAP och kan inte så mkt ännu, hur man ska tänka strategiskt. Sedan kom dessa utgifter (för renovering upp här för mig), så då tänkte jag använda de fakturorna för att uppnå Vouchern, synd att missa dessa tillfälliga "fakturatoppar". Men som jag förstår så måste jag isf boka resan innan nyår samt att det i dessa tider är begränsat utbud på resor och Star Alliance som jag förstår....
 

MrRob

Medlem
Ingen orsak! Jag är själv långt ifrån fullärd men alla har vi varit nya i det här träsket någon gång :)

Får du en voucher i december i år gäller den till 31/12 2021.

Edit: Finns relativt gott om resor att boka just nu men 1) man vet aldrig om planet faktiskt avgår 2) alla vill inte semestra eller resa med mask som är krav på många platser i världen och 3) det är långt ifrån alla länder som släpper in oss just nu och 4) UD avråder för resor utan för EU med allt vad det innebär. Bokade själv en resa till Los Angeles/Calgary häromdagen i maj, återstår att se hur läget i världen ser ut då!
 
Last edited:

igelkotten

Medlem
Jag fattar fortfarande inte vad SAP ar...

EDIT: Okej... poletten trillade ner nar jag sag rubriken igen. Av icke-vedertagna forkortningar maste det vara bland de knepigaste jag sett (eller sa ar jag bara trog idag)
 
Toppen