Senaste nytt

SAS EuroBonus Pandion - Vad krävs och vilka är förmånerna?

gjohansson

Medlem
Nej, Mastercardkortet följer din statusnivå. Giltighetstiden på kortet brukar vara din statusperiod plus tre månaders grace.
Precis. Och pandionåret är ju januari - december. Dock ingen graceperiod på kortet mig veterligen
Jag trodde iofs alla hade samma från MC men där ser man. Jag är Pandion och har således Jan-Dec som statusperiod men mitt MC kör vidare med Dec-Nov precis som innan jag blev det (och det stämmer med det @Berglund skriver om period + 3m baserat på min gamla period)
 

PetrelliDK

Medlem
Annars kan det ju vara värt att ringa SAS om du är orolig för statusen ;)
De svenska Pandion MC korten har börjat skickats ut. Fick mitt i Måndags.

Fik mit idag og skrev til Diamant supporten hos SAS - det er bekræftet nu. De bekræftede at jeg sikkert havde misset brevet som var sendt ud, da det højest sandsynligvis var sendt til min gamle adresse. :D
 
Blir ju ett fiasko år på resande, så hur tror Ni att SAS kommer att resonera? Kommer det att bli softlanding till EBD eller kommer EBP att förlängas 1 år pga av det istort sett inte funnits möjlighet till att resa?
 

Simonsson

Ny medlem
Hej! Undrar om någon fått tillgång till den exklusiva webbsidan som nämns i välkomstbrevet inför pandion-året 2022? Är nyfiken på hur förmånerna ser ut. Välkomstpaketet var minst sagt magert.
 
Toppen