Senaste nytt

SAS Tallinnkontor för Amex-241 stängs, SAS vanliga support tar över

Så när du har börjat ett nytt jobb kan man då anta att du har varit helt rookie i allt?
Jag tycker det är trist att döma ut detta innan vi ens har ett hum om någonting.
Ang förlängning på vouchers, det lär vara strikta order uppifrån oavsett.
Ingen kundtjänst i världen kan överträffa SAS/Amex 2-4-1 i Tallinn. Hoppas SAS öppnar upp *A-webbokningen igen i samma veva så man slipper ringa in.
 

ZZZebra

Medlem
Tråkigt. Bra om vi kan få reda på datum så att man kan ringa och boka (om) innan dess. Nybörjarna lär inte kunna svara på vad man gör nu med vouchers som löper ut...

Vad svarar "veteranerna" i Tallinn när du frågar? Eller "experterna" på SAS kundtjänst?

Lite onödigt att kalla medarbetarna för mindre bra saker innan de fått visa vad de går för
 

palmen

Moderator
Gillar din optimism!
Ingenting med SAS har blivit bättre vid förändringar.
Nog tycker jag det nya konceptet med mat/dryck är bättre än tidigare.
Dagens flygplan (A350 och A320neo) är ett jättelyft osv.

Alla ändringar SAS gör är inte till det sämre.
Att redan nu "kasta skit" på nya kundcentret är lite som att säga att man inte gillar maten utan att ha smakat på den, bara för att den kommer från cypern istället för estland.
En chans ska de i alla fall få innan det är dags att ta fram motorsågen.
 

Sebbeh

Medlem
Får väl testa och se om det skulle kunna vara vilda västern så kanske man kan få till en riktigt trevlig bokning med alla poäng man samlat på sig.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen