Senaste nytt

Singapore Airlines och Corona

KED

Medlem
Jaha då var det dags även för oss☹️. Hade bokat First(2pax) och business (2pax) SQ AMS-SIN-MNL-SIN-CPH med utresa just innan nyår. Nedgraderad från first för 1 månad sedan. Idag inställd flight SIN-MNL och resten avbokade.
Hade förvisso redan ställt in oss på att inte kunna åka men tråkigt ändå på något sätt när det blir så definitivt....
 

samet

Medlem
Jaha då var det dags även för oss☹️. Hade bokat First(2pax) och business (2pax) SQ AMS-SIN-MNL-SIN-CPH med utresa just innan nyår. Nedgraderad från first för 1 månad sedan. Idag inställd flight SIN-MNL och resten avbokade.
Hade förvisso redan ställt in oss på att inte kunna åka men tråkigt ändå på något sätt när det blir så definitivt....

SQ hade nog en "körning" idag, fick även jag inställda flighter med dem, inställda idag.
 

ACervin

Medlem
Min flight Brisbane-Singapore-Köpenhamn den 8 december inställd. Fick besked idag. Någon som vet om SQ fortfarande flyger till CPH?
 

Flightdoc

Medlem
Hade en bokning CPH-SIN-Perth i C över julen som blev inställd. Det tog < 1 vecka så hade jag fått tillbaka alla pengarna på mitt kort. Mycket bra av Singapore Airlines.
 
Toppen