Senaste nytt

Hotel Gatwick 30/12-31/12

Hej,
Jag ska med ett flyg kl 10 på morgonen från LGW 31/12 och jag undrar om Ni har några tips om övernattningsmöjligheter?
Det som prioriteras är: nära till North Terminal, pris och shuttle busses.
Jag ankommer till LHR kvällen innan dvs. 30/12.

/G
 

kristerj

Medlem
Jag ska också åka från Gatwick en förmiddag i januari, men konstaterade att det nog är trevligare att bo inne i London (nära Victoria) och sedan ta Gatwick Express ut på morgonen. Kanske något att överväga om du inte landar på Gatwick eller kommer sent till London kvällen innan?
 
Jag ska också åka från Gatwick en förmiddag i januari, men konstaterade att det nog är trevligare att bo inne i London (nära Victoria) och sedan ta Gatwick Express ut på morgonen. Kanske något att överväga om du inte landar på Gatwick eller kommer sent till London kvällen innan?

Absolut att överväga! Rent spontant trodde jag att det var billigare och bekvämare att bo nära/på Gatwick men jag är öppen för förslag.
Man kanske rentav kan bränna ett par EB-poäng? Hur ser Radisson-utbudet ut nära Victoria Station?
 

kristerj

Medlem
Absolut att överväga! Rent spontant trodde jag att det var billigare och bekvämare att bo nära/på Gatwick men jag är öppen för förslag.
Man kanske rentav kan bränna ett par EB-poäng? Hur ser Radisson-utbudet ut nära Victoria Station?

Jag har flera gånger bott på Park Plaza Victoria och gillar det hotellet, där kan du ta ut nätter med CC poäng. Har inte riktigt koll på vilka Radisson hotell EB erbjuder i London
 
Toppen