Senaste nytt

Strawberry app

Jönsson

Medlem
Har några funderingar kring Strawberry senaste app-uppdatering (180116) till iOS.

Får inte upp alla bokningar i ”My stays”. Inte ens den nästkommande bokningen. Den enda bokning som visas är bokning nummer två i kronologisk ordning. Har ni samma problem?

“Pay your balance to enable checkout” står det i versionshistoriken. Vad innebär detta tro? Att man kan betala räkningen direkt i appen? Finns ingen förklaring. Någon som ska checka ut den närmaste tiden som vill testa?

För övrigt kan nämnas att det nu finns riktiga digitala tidningar i appen som aktiveras i samband med vistelse.
 
Last edited by a moderator:
I den nya version så verkar gå förbetala direkt och se rumstyp på både iOS och Android
Gamla bokningar syns upp till ett år tillbaka tiden.
 

intuition

Medlem
Visar även avbokade bokningar, mitt i flödet av framtida...
Den visar fortfarande inte award-bokningar.

På en bokning om 2 dagar ser jag redan nu mitt rums-nummer. Men om jag klickar på den informationen krashar hela appen.

Det känns inte som det var helt fördigt för driftsättning om man säger så.
 
Visar även avbokade bokningar, mitt i flödet av framtida...
Den visar fortfarande inte award-bokningar.

På en bokning om 2 dagar ser jag redan nu mitt rums-nummer. Men om jag klickar på den informationen krashar hela appen.

Det känns inte som det var helt fördigt för driftsättning om man säger så.
Hmm låter inte bra har inte sett dessa problem än. Tänkte mer att det var en headsup att man kan se rumstyp tidigare än kl.9 samma dag på iOS som man inte har kunnat på ett bra tag.
 
Visar även avbokade bokningar, mitt i flödet av framtida...
Den visar fortfarande inte award-bokningar.

På en bokning om 2 dagar ser jag redan nu mitt rums-nummer. Men om jag klickar på den informationen krashar hela appen.

Det känns inte som det var helt fördigt för driftsättning om man säger så.
Ja verkligen för tidigt. Fick ju bara för 2 veckor sen svara på en enkät om den gamla appen. Dom kan inte ha hunnit summera alla synpunkter redan
 

intuition

Medlem
Ja verkligen för tidigt. Fick ju bara för 2 veckor sen svara på en enkät om den gamla appen. Dom kan inte ha hunnit summera alla synpunkter redan

Även jag fick den enkäten och det känns precis som att de skickade ut enkäten ungefär samtidigt som de lämnade den nya appen för godkännande till de olika appstore:arna.
Så väldigt lustig tajming, kanske ska de skicka samma enkät en gång till och mäta för att se om folk blivit nöjdare bara för att de släppt en ny app.
 

mha321

Medlem
Även jag fick den enkäten och det känns precis som att de skickade ut enkäten ungefär samtidigt som de lämnade den nya appen för godkännande till de olika appstore:arna.
Så väldigt lustig tajming, kanske ska de skicka samma enkät en gång till och mäta för att se om folk blivit nöjdare bara för att de släppt en ny app.
Eller också är det bara en klassiker där två avdelningar inte vet vad den andra sysslar med. Skulle knappast vara första gången...
 
Toppen