Senaste nytt

Dubbla Eurobonuspoäng med SAS, boka mellan 22/9-21/10 2020

Doctor-X

Medlem
Tror att det kanske får bli en MR till i vår med 3 ben KLR/GOT-ARN-CPH-BER/GDN/WAW i PLUS för ca 3000kr. Om man får dubbla poäng inkl 25% extra som EBG/EBD borde det generera ca 15000p.
Lägger schemat för våren nu i veckan på kliniken så kommer kunna planera in för detta :)
Klippa sig, massage, inhandla lite nya kläder och köpa några flaskor sprit i Gdansk så har resan nästan själv betalt sig.

Risk för OT men tankarna sprudlar nu, man skulle ju kunna göra något kul av detta :)
Tänker mig en BC-träff i Gdansk eller Warszawa i april/maj!

Dra iväg en like/gilla på detta inlägg om intresse finns, så ska jag se om jag kan styra ihop något.
 

Lagerman

Medlem
@Doctor-X . Låter som en roiktigt kul idé!

On, topic. Passar ju finfint med tajmingen att startdatum var idag då första tjänsteresan sedan mars alldeles strax skall påbörjas. Mot HEL! :)
 

Thornado

Medlem
För de som behöver baspoäng och är Diamond och sitter på många Eurobonuspoäng så finns en bra deal här om man vågar tro att det kommer att gå att åka till Japan innan slutet av maj (kanske försöka pricka in körsbärsblomningen).
Om man bokar Plus-biljetter från Stockholm till Tokyo och väljer att köpa "vanliga" revenue-biljetter för poäng så kostar de 91504 poäng med EBD-rabatten. Dessutom så får man med denna kampanj tillbaka 4*8437=33748 poäng. Nettokostnaden blir alltså 57756 poäng, dvs billigare än om man bokar en Plusresa som award med FlyPremium. Dessutom så får man ju även 2*8437=16874 baspoäng.
 

FilipJ

Medlem
This just in!
Nu står följande om business på SAS sida också: A95E40A6-950C-4C75-9E22-73CB6F800D41.jpeg
 

FilipJ

Medlem
Förresten: tolkar ni detta som att det gäller fler resor än 1? Det står ”din nästa resa”, men inget efter asterisken säger en (1) resa.
 

Myllys35

Medlem
Förresten: tolkar ni detta som att det gäller fler resor än 1? Det står ”din nästa resa”, men inget efter asterisken säger en (1) resa.

Det finstilta är skrivet i plural och det anges inte att det är begränsat till en resa, så jag skulle säga att det gäller för samtliga resor som uppfyller villkoren. Om sedan detta varit avsikten från SAS sida är en annan sak...
 

Brandten

Medlem
Surt att det inte gäller C.. men men
*Erbjudandet gäller SAS Go-, SAS Plus- och SAS Business-biljetter (ej Wideroe) som bokas mellan den 22/9-21/10 2020 och nyttjas inom reseperioden 22/9 2020–31/5 2021. Poängen registreras på ditt konto inom 14 dagar efter genomförd flygresa. Viktigt att du anger ditt EuroBonus-nummer vid bokning eftersom vi inte kan efterregistrera dubbla poäng.
 
  • Gilla
Reactions: hco
Toppen