simon_says91
Medlem
Bokade en full flex plus förra veckan som jag sedan bokade av samma dag. Systemet i appen eller online vägra att låta mig avboka den så blev tvingad att ringa. De bokar av den och JAPP nu är den i "kön".Från en pålitlig källa. En lång historia kort. En som lyckades komma så långt som till vd:s sekreterare ... och numera pengar på kontot. Ni som vill vänta i fem månader ...
Sas kan glömma min verksamhets pengar framöver om de fortfarande skall vara så oklart när man får tillbaka pengar även för full flex biljetter.
Sorgligt.... snacka med dem idag, en vecka efter avbokning och de säger bara: den är i kön, de är överbelastat...... Jag sa direkt till henne att då kommer jag tyvärr sluta boka med er och de kom inte ens en reaktion på andra sidan luren
Glad att jag bara håller mig i Europa just nu. Jag jag hållt på att flyga på USA med flexbiljetter som konstant bokas om hit och dit hade jag blivit galen.