Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Hej,
Är relativt ny här och samlat ihop till min första 2-1 voucher. Tänkt att boka resa till Dubai i april under påsk för mig och min fru.
Finns det någon vänlig skäl som kan rekommendera vilken rutt som blir bäst och vilket flygbolag man ska välja? Har tänkt att flyga business. Mellan 4-7 dagar. Poäng finns så det räcker.
Har ingen egen erfarenhet av just Dubai men brukar använda flightconnections.com för att hitta rutter. Där kan du lätt fylla i flygplatsen du vill åka till samt filtrera på Star Alliance och sen jobba dig baklänges tillbaka till din hemflygplats.
 

daniel_se

Medlem
Kul med Kina!!! Kan även rekommendera Shanghai om du hittar platser, Shanghai är lite varmare och har lite bättre luft och är en väldigt häftig stad med ruggigt bra hotell, Nattliv och Restauranger. Både Shanghai och Peking behöver du visum till.
Shanghai har vi varit i ett par gånger, även om det var några år sedan. Älskade det.

CPH-PEK hade ju massor av BC award-biljetter, så lätt att hitta bra datum för oss.
 

Juancarlos

Medlem
Hej,
Är relativt ny här och samlat ihop till min första 2-1 voucher. Tänkt att boka resa till Dubai i april under påsk för mig och min fru.
Finns det någon vänlig skäl som kan rekommendera vilken rutt som blir bäst och vilket flygbolag man ska välja? Har tänkt att flyga business. Mellan 4-7 dagar. Poäng finns så det räcker.


Personligen tycker jag att bästa flygupplevelsen till Dubai med Star Alliance är med Turish Airlines då de har bäst upplevelse i luften och på marken om du flyger Business. Annars tycker jag Swiss levererar en bra produkt
 
Toppen