Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

Brandten

Medlem
Om du redan har Gold så spelar det inte så stor roll. Däremot för nya kunder blir det dyrare!

Jag sitter på en Diamond-abbonnemang så det är samma pris oavsett när man blivit kund.
Haha det var ju j***igt typiskt. Har haft Gold nästan sedan start och behållit det under hela pandemin trots att jag inte ens varit inne och kikat på siten. Säger upp det för någon vecka sedan då jag inte ska resa i år och NU kom detta.
 

Tonton

Medlem
Haha det var ju j***igt typiskt. Har haft Gold nästan sedan start och behållit det under hela pandemin trots att jag inte ens varit inne och kikat på siten. Säger upp det för någon vecka sedan då jag inte ska resa i år och NU kom detta.

Du har till 15 september på dig ifall du vill fortsätta med ett årsabonnemang, istället för månadsabonnemang.
 

Tonton

Medlem
Är det inte så att man även har till 15 september på sig att fortsätta med gamla månadspriset? Så uppfattade jag mailet som gick ut.

Stämmer!

Det var det jag menade - trodde det var underförstått då jag svarade på @Brandten som just nu inte har något abonnemang, eftersom att han har sagt upp det. :)

Awardfares skrev:
If you’d like to take advantage of the current AwardFares Gold price (or a yearly plan discount) then you have until September 15th, 2020 to start a new subscription!
 
Toppen