Senaste nytt

ANA:s nya Boeing 777 1:a klass och Business kabiner

011430121

Medlem
Ändrade för andra gången en resa till Tokyo från Frankfurt i ANA First, den första resan var planerad i början av april 2020 som senan flyttades till början av november 2020 båda gångerna i C hem med Swiss.
Nu planeras resan i slutet av april 2021 även returen i First denna gång.
 

Birch

Medlem
Jag har en resa i början på Januari från Frankfurt med ANA First och den är inte inställd...än.
Hemresan via London med ANA First är inte heller inställd.
 
Jag har en resa i början på Januari från Frankfurt med ANA First och den är inte inställd...än.
Hemresan via London med ANA First är inte heller inställd.


Jag fick precis två flighter under början av 2021 inställda, båda F. Inte bara london ena gick via Frankfurt. Håller ANA på att dra ned F under krisen eller liknande?
 

Birch

Medlem
Jag fick precis två flighter under början av 2021 inställda, båda F. Inte bara london ena gick via Frankfurt. Håller ANA på att dra ned F under krisen eller liknande?

Vaknade också med ett mail i inkorgen om inställd flygning HND-FRA i ANA F.

Frågan är vad man gör nu...?

Vilken av de 2 dagliga Frankfurt-flighterna blev inställda för er? Jag åker gamla kabinen Frankfurt-Haneda, dvs NH224, jag har fortfarande inte fått något mail om inställd flight. Däremot fick jag ett mail om att min connection till Hanoi har ändrats, men kan inte se till vad.

Pausa livet och vänta på bättre tider...
 

skumbanan

Medlem
För min del var det NH203 som ställdes in. Alltså den flighten som går 00:50.

Min resa är bokad med en 2-4-1 voucher som gick ut 31/8 och jag blev tydligt informerad att sista datumet för ändringar var 31/8.

Hur blir det med vouchern då ombokning ser mörkt ut...
 

gneken

Medlem
För min del var det NH203 som ställdes in. Alltså den flighten som går 00:50.

Min resa är bokad med en 2-4-1 voucher som gick ut 31/8 och jag blev tydligt informerad att sista datumet för ändringar var 31/8.

Hur blir det med vouchern då ombokning ser mörkt ut...
Har inte alla Vouchers som till en början gick ut 2019-12-31 förlängts tills sista november? Vet att det var sista augusti först, men ska har förlängts igen.
 

Flyer722

Medlem
Vilken av de 2 dagliga Frankfurt-flighterna blev inställda för er? Jag åker gamla kabinen Frankfurt-Haneda, dvs NH224, jag har fortfarande inte fått något mail om inställd flight. Däremot fick jag ett mail om att min connection till Hanoi har ändrats, men kan inte se till vad.

Pausa livet och vänta på bättre tider...
NH224 är inställd tillsvidare just nu medans NH204 har ändrats från B777 till B787
 
Toppen