Senaste nytt

Bästa business class inom Europa med star Alliance?

Volatyle

Medlem
Tack för alla bra svar! Ja, vad gäller tid så skulle jag säga att resan blir nån gång under vintermånaderna (feb eller mars) - jag har tolkat det som det är OK så länge man "bokar" på detta året, men reser nästa, då vouchern går ut i år.

Precis, utgår från GOT - värt att nämna igen kanske - är alltså rätt så begränsad. Lufthansa är kanske det som får bli mitt val.

Nu kommer jag låta väldigt grön här, men finns det en karta att tillgå där man kan se vilka bolag som flyger vart, från t.ex GOT? Så jag kan borra in på vilka resmål vi bör titta på.

EDIT:
Alltså, om jag vill se vilka möjligheter jag har med just LH från Got - te.x

EDIT2:
Jävligt korkad fråga inser jag, kunde ju googla upp det - och LH går ju alltid via Frankfurt så egentligen är väl alla destinationer inom Europa möjlig från GOT givet jag studsar i t.ex Frankfurt?

Är uniteds den sida som är lämpligast att söka på när man söker award ticket?
 

Volatyle

Medlem
Vad gäller städer är jag väldigt svag för typ, Prag, Krakow, Vilnius mm... Som helst i dom "krokarna".
Jäklar vad det är svårt att söka via uniteds sida förövrigt. Känns inte som jag gör det här på rätt sätt.. :)
 

palmen

Moderator
Är uniteds den sida som är lämpligast att söka på när man söker award ticket?
För tillfället är det bästa ställe att söka.
Men du kan även ringa Tallinn och se vad de hittar från Göteborg till stad XYZ. Det är en enkel sökning för dom och de kan göra fler sökningar på andra städer.
Är det någorlunda stora städer med någorlunda frekvens i trafiken så brukar det sällan vara problem att hitta platser i Europa om du inte träffar någon helgdag eller liknande.
 
Toppen