Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Var det inte något ett tag med att man var tvungen att använda ett visst inloggningssätt för att komma in? Eurobonusnummer, användarnamn eller e-postadress?
Har du testat att prova med alla tre?
Tack för tipset, lyckades äntligen växla in poängen genom att logga in med användarnamn + lösenord.
 
  • Gilla
Reactions: ekf

Frisk78

Medlem
Jag verkar ha jinxat det, efter att ha växlat 3 gånger denna kampanj så verkar den fjärde gången inte fungera...

upload_2020-8-28_14-5-53.png
 
Jag pratade med kundsupporten på Coop i går. Dom är väldigt medvetna om detta problem men finner inte felet.
Han och jag satt tillsammans i ca 20 min och försökte med alla dess olika slags inloggningar, olika webläsare etc, ingenting fungerade.

Han lade upp mig som ett ärende samt att dom har gjort en skrivelse till ”SAS/någonstans” och bett dom förlänga denna kampanj. Bara hoppas och hålla tummarna att det ordnar upp sig.
 

eddo

Medlem
En fråga!

Jag passade på att växla lite poäng nyss. Jag hade totalt 86 547 Coop-poäng varav 2 947 skulle förfalla idag 31 aug. Jag växlade 5 000 poäng för att undvika att tappa dem. Efter växlingen har jag nu 81 547 poäng hos Coop (korrekt) men det står fortfarande att jag har 2 947 poäng som förfaller idag.

Vet någon om det bara är Coops sida som kan vara seg på att uppdatera eller har de något annat system där inte de äldsta poängen används först?
 
Toppen