Senaste nytt

SAS Friends & Family, boka senast 6 September 2020

Kimmen00

Medlem
Bra där.. Men frågan är hur det är att åka plus post-corona.. Kommer sas köra munskydd, ingen mat, ingen sprit.. Ingen alkohol i loungen etc. Då blir det en ganska trist flygning...
 

RickardG

Medlem
Under 7000kr över nyår till NYC, ombokningsbar plus med 8000 baspoäng. Inte tokigt, men jag har inga större förhoppningar om att NYC är ett bra resmål, att man tillåts åka, och att själva resan är bekväm (munskydd, servering etc) tills dess
 

Canadien

Medlem
Under 7000kr över nyår till NYC, ombokningsbar plus med 8000 baspoäng. Inte tokigt, men jag har inga större förhoppningar om att NYC är ett bra resmål, att man tillåts åka, och att själva resan är bekväm (munskydd, servering etc) tills dess

Den är ju bara ombokningsbar fram till kampanjperiodens slut väl?
 
Iom att det är osäkert för resor kring jul och nyår är ju villkoren för att få en voucher bra att kunna nyttja. För sånna villkor är det väl inte på ”vanliga” nya bokningar ?

Undra om man kan ansöka om voucher för en f&f bokning betald med en voucher, borde ju inte vara annorlunda mot om den är betald med pengar
  • If your ticket is non-rebookable you can request a voucher.
  • You have to apply for the voucher at least 16 days before the outbound departure.
  • To obtain a voucher do not cancel the booking but apply for the voucher in “My bookings”.
  • If you cancel the booking a voucher cannot be requested and the usual ticket rules apply.
  • The voucher is non-refundable.
  • The voucher is worth the value of your original booking.
  • Vouchers can be used to pay for trips and travel extras on flysas.com and are valid for 12 months from the date of issue. You can travel whenever you like as long as you book a new trip before the voucher expires.
  • The voucher can be used as full or partial payment for a new trip and any remaining value will remain on the voucher until it expires.
 

Myllys35

Medlem
Voucher-reglerna är ju väldigt förmånliga för denna deal - det gör ju i princip att biljetten kan ses som ombokningsbar utan avgift med ev. tillägg för prisskillnad och dessutom med möjlighet att byta destination :).

Jag kan inte heller se att det finns några särskilda villkor för att få en voucher (annat än 16 dagars notice).
 
Toppen