Senaste nytt

SAS Mastercard Premium - diamantkunder

Hittar du några resor då? Väldigt snålt med businessresor för fly premium. Finns i närtid, men vem vill flyga till USA nu liksom? Jag har också högsta nivån men inte nyttjat den ännu.
I närtid kommer jag givetvis ingenstans. Men nu har jag 12 månader till säkrade. Det kändes som en No brainer är jag upptäckte att jag hade lyckats skrapat ihop 198 000 poäng.
Varför inte liksom?!
 

Doctor-X

Medlem
I närtid kommer jag givetvis ingenstans. Men nu har jag 12 månader till säkrade. Det kändes som en No brainer är jag upptäckte att jag hade lyckats skrapat ihop 198 000 poäng.
Varför inte liksom?!

Håller helt med! Ska man boka Europa hade jag lätt kollat på Svalbard / Färöarna! Har man Nordic Choice-poäng / Radisson-poäng kan man boka fina hotell på Svalbard och på Färöarna finns ett relativt nyöppnat Hilton :)
 
O jag blev hänvisad till SAS då de bara står för MasterCard delen av kortet ... Suck suck med deras inkonsekvens
Efter klagomål på deras första svar fick jag nu av annan person hyffsat klippt standardsvar som andra angett att de beror på en del faktorer etc.

Blev 5000poöng för min del så jag är nöjd. Tack för att ni uppmärksammat att detta gick att göra.
 

mischadee

Medlem
Skam den som ger sig. Är EBD och fick blankt nej två gånger men när jag sedan hotade med att säga upp kortet så gav de sig och jag fick i allafall 5000 poäng med en standardformulering om Covid-19 m.m.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen