Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Skumt, får det inte att funka. Jag kan inte logga in EuroBonus på Coop-sidan. Testat Edge och Explorer samt 2 olika EuroBonus konton. Någon som har en teori?
 

Morgan

Medlem
Precis så har jag gjort en gång häromåret, det gick finemang.
Har en "kompis" som gjort så ibland. Funkar utan problem, så länge man har inloggningsuppgifterna. Vet inte ens om det strider mot några vilkor, eller om det är lika odramatiskt som att beställa några Polarn & Pyret-presentkort för poängen och ge bort dem...
 

lask

Ny medlem
Får inte heller det att fungera. Inga problem att logga in på SAS hemsida, men lyckas inte på inloggningen för att få poängen.
 

Gizmokvack

Medlem
Den tar jag fungerar fint, identifierar mig med bank id men vid inloggning på sas loopar den bara om mig.

Kör chrome via mobil. Testar imorgon igen.
 
Är det någon mer som inte kan logga in med SAS-uppgifterna när man klickat sig vidare till kundkorgen och verifierat sig med bank-id? Jag har dubbelkollat inloggningsuppgifterna och kommer in på min sida på SAS med inloggningsuppgifterna men Coop's hemsida tycker inte jag angivit rätt uppgifter.
 

palmen

Moderator
Är det någon mer som inte kan logga in med SAS-uppgifterna när man klickat sig vidare till kundkorgen och verifierat sig med bank-id? Jag har dubbelkollat inloggningsuppgifterna och kommer in på min sida på SAS med inloggningsuppgifterna men Coop's hemsida tycker inte jag angivit rätt uppgifter.
Typ de 10 senaste inläggen innan ditt rapporterar samma sak så något verkar vara knas
 
Jösses! 110000 poäng! På två år sen butiken i Falun Coop öppnade har jag i dagsläget! 15000poäng nu. Singel hushåll! Har du handlat längre??
Jag har 132’000p. På 7 mån. :rolleyes:
Familj med en hemmaboende tonåring. Och en som gärna kommer hem och äter då och då ;)

När den store fortfarande bodde hemma var det ännu värre. Då kunde jag dra in 25-30000p på Coop varje månad...
 

ante_77

Medlem
Jösses! 110000 poäng! På två år sen butiken i Falun Coop öppnade har jag i dagsläget! 15000poäng nu. Singel hushåll! Har du handlat längre??
Jag tömde nog bonusen i mars då dom hade 20% kampanj. Så 110.000p sedan 7 mars.
Jag spenderar mestadels min tid i Norge, så jag får skylla på tanten där hemma. Men två månader med hemmakontor gav nog en massa poäng.
Fick med några dagar med poäng x 2 och det gav väl några tusen poäng extra.
Sedan köpte jag mat åt morsan och farsan i början av Covid-hysterin.

Familjens matkonto ligger nog över snittet och hade jag varit singel så hade jag nog inte skrapat ihop 111.000p på min livstid på Coop
 
Toppen