Senaste nytt

SAS nya hemsida

ante_77

Medlem
Samma för min del, provade alla tänkbara kombinationer av hård- och mjukvara. För SAS del är det ju knappast optimalt att det strular med nya pengar in i nuläget
Ja, jag tycker att det är svårt nog att hitta vettiga biljetter och flyga idag.
Om man nu väl vill flyga så har dom inte lust att sälja en biljett...tydligen.
 

Abbs

Medlem
Det fungerar inte att återställa lösenord på SAS? Får mail om länk för att fylla i nytt lösenord, men varje gång slutar det med "något fel inträffade". Provat med Edge samt Firefox. Katastrofalt dåligt.
 

danielhog

Medlem
Det fungerar inte att återställa lösenord på SAS? Får mail om länk för att fylla i nytt lösenord, men varje gång slutar det med "något fel inträffade". Provat med Edge samt Firefox. Katastrofalt dåligt.
Samma för mig, dock blir det återställt. Brukar behöva återställa via vanliga hemsidan för att sen kunna logga in i shoppingportalen.
 

Meazza

Medlem
Hej,

Vet inte om det är fler som stött på detta, men jag har både igår och idag försökt köpa biljetter via SAS hemsida utan framgång. Får ett felmeddelande om att betalning misslyckats. Kom idag på att jag inte provat appen och där fungerade det! Antar att SKIT är i farten igen...

Ville bara tipsa om det ifall fler har samma problem, även om det kanske inte är någon rusning efter flygbiljetter just nu :p.
Kan det vara det klassiska problemet att det inte fungerar om man väljer platser inom bokningen?
Åkte på samma blåsning idag när jag hittade bonusbiljetter till nästa sommar. Kom först i efterhand på att det FORTFARANDE kanske strular med platsreservationen.

Ringde in till SAS för att stämma av och så var det ju så klart. Kundtjänstpersonen hade en väldigt avslappnad inställning till detta fel och kallade det för en liten bugg. Jag påpekade att det är sanslöst att saken inte löses, och att inte funktionen tills vidare tas bort.

"Det känns inte så prioriterat just nu pga coronan" fick jag då veta. Efter avslutat samtal dröjde det sen flera timmar innan platserna kom tillbaka och kunde bokas.

Jag kan bara inte förstå att ett så stort bolag som SAS har en så obekymrad inställning till ett fel som omöjliggör bokning av biljetter.
 

Doctor-X

Medlem
Ser ut som att man nu kan filtrera på bokningsklass när man söker efter rena SAS-awards! Snyggt och äntligen SAS :)
Skärmavbild 2020-08-24 kl. 11.42.19.png
 
Toppen