Senaste nytt

Affärer ni har gjort men gått miste om poäng

Jag betalade en sak (43.000:) vi beställt åt min sambo.
Säljaren hävdade att det gick att betala med Amex (elite) men väl i kassan när det var dags att göra affär visade det sig att det var fel.
Jag hade inte utrymme på mitt MC premium utan fick swisha hela summan istället.
Det var lite irriterande eftersom jag hade hoppats på 8.600 sköna poäng.
 
  • Gilla
Reactions: hco

Robster

Medlem
Jag betalade en sak (43.000:) vi beställt åt min sambo.
Säljaren hävdade att det gick att betala med Amex (elite) men väl i kassan när det var dags att göra affär visade det sig att det var fel.
Jag hade inte utrymme på mitt MC premium utan fick swisha hela summan istället.
Det var lite irriterande eftersom jag hade hoppats på 8.600 sköna poäng.

då förstår du min känsla...
 
Det hade jag också, tills att
- Tidernas Bästa Amexerbjudande -
kom och erbjöd möjligheten till dubbelt poängvärde. En no brainer att då växla in dessa mot reda pengar. Fantastiskt!

Ja, stoppa pressarna.. 2 eller 3 poäng. Men vad gjorde du? Betalade en faktura?
Man vill inte räkna om sina poäng för ofta då det är deprimerande, men mindre deprimerande än coop. Jag brukar kolla vilja andra lojalitetsprogram jag har där jag borde fylla på lite och brukar växla där det behövs
 
Ja, stoppa pressarna.. 2 eller 3 poäng. Men vad gjorde du? Betalade en faktura?
Man vill inte räkna om sina poäng för ofta då det är deprimerande, men mindre deprimerande än coop. Jag brukar kolla vilja andra lojalitetsprogram jag har där jag borde fylla på lite och brukar växla där det behövs
4,000,000 MR var värt 40,000 SEK. Vad är deprimerande med det? Varför samlar du ens poäng om du behöver hänga läpp över det?

Min kommentar i sammanhanget var att om du hade slutat sura och istället börjat göra ”rätt” på coop hade du fått relativt många gratispoäng. Och är inte det vad det hela handlar om?

Det är ju ändå du som drog upp din ”miss” när du kommenterade denna tråd.
 

Rickard_O

Medlem
Började tänka på den här tråden nu när jag precis skulle göra ett bokköp, skulle köpa en bok för 183:- på Adlibris och perfekt att det är kampanj på extrapoäng via onlineshoppen just nu!
Inser att boken inte är signerad hos Adlibris som den är oss Bokus, + att den gick loss på 6:- mer hos Bokus...
Men vad gör man inte för en autograf av Martin Mutumba, värd mer än 80 EB poäng! :D

Man har ju gjort bra mycket större tabbar, men nu när man är tillräckligt medveten så är 80 poäng mer än vad man vill torska!
 
Toppen