Senaste nytt

Milstolpe: 1 miljon visningar av en enskild tråd

palmen

Moderator
Den här dagen "borde" ha kommit betydligt mycket tidigare i år om det inte vore för Covid-19. Men nu har vi en tråd som har över 1 miljon visningar.

Att det är tråden för postade bilder ut från fönstret på ett hotell är kanske lite oväntat och tråden är "bara" 5 år gammal.
Posta din utsikt! (Hotell) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
upload_2020-8-13_0-8-20.png


Det finns en hel del trådar som har högre antal visningar per månad i dagsläget och ett antal trådar som börjar närma sig 1M också. Kanske möjligt att vi får ytterligare någon sådan tråd innan året är slut.

Hur ska man fira detta? Det är väl upp til var och en men jag gjorde precis min första hotellbokning utomlands under 2020.
Någon annan kanske vill ta något stärkande och posta i Champagne eller GT tråden, eller så fyller ni bara på i denna tråd med något kul.
 

Lagerman

Medlem
Vad roligt! Detta var en av de första trådarna jag postade i som ny medlem på BC. Det var "en lagom enkel" tråd att posta i som nykomling. Posten kan jag inte hitta nu men det var en ickebefintlig utsikt från ett litet hotell på 44e gatan i NYC. Tråden har givit både inspiration och många sköna skratt genom åren! :)
 
Vad roligt! Detta var en av de första trådarna jag postade i som ny medlem på BC. Det var "en lagom enkel" tråd att posta i som nykomling. Posten kan jag inte hitta nu men det var en ickebefintlig utsikt från ett litet hotell på 44e gatan i NYC. Tråden har givit både inspiration och många sköna skratt genom åren! :)
Och det är ju ändå semester och man får inte resa, så man har ju mycket tid, så här är din första post i nämnda tråd.

8a811be135b95c7bf10e8a6411767319.jpg
The Iriquois New York. 44e gatan. Ett riktigt trevligt superiorrum och sjukt bra läge. Utsikten lämnade dock en del att önska....
 

intuition

Medlem
Jag tycker det är extra roligt att den startade som en tråd med de mest tokiga utsikter man kunde tänka och har utvecklats till att innehålla fantastiska bilder på båda hållen, både fantastiskt usla utsikter och fantastiskt fina utsikter och däremellan alldagliga bilder.
 
Toppen