Senaste nytt

Skiter Nordic Choice i Corona?

Robster

Medlem
Är det någon som varit på ett hotell där man enbart erbjuder room-service frukost?

Vi körde frukost på rummet vår andra morgon på Malmö Live, men det känns ju lite märkligt att betala 350 kr för något man redan har betalat för, dessutom glömde de bort oss så vi fick ringa ner till receptionen innan de kom.
 

Lukas2

Medlem
Sitter nu och käkar frulle på Clarion Amaranten. Måste nog ta tillbaka lite vad jag skrev i tidigare post. För här skulle hotellet kunna göra mer tycker jag, för att minska trängsel. Fullt med folk som springer om kring. Rätt liten yta, svårt att hålla avstånd. De har ställt fram en typ tom flaska med handsprit. Nja... inte Coronagodkänt. (Åt rätt sent, så imorgon blir det nog och käka tidigare, hoppas folk tar sovmorgon)
 
Jag ska tillbaks till At Six imorgon. När vi åt frukost där förra gång så var det superbra. Vi fick in allt som brukar finnas på buffé i tapas form och så fick vi välja en rätt från menyn (jag tog en avokado macka). Det kändes som ett riktigt restaurang besök....alla borde var också placerade långt från varandra och vi har 3 tider att välja på.
 

hco

Medlem
Comfort Arlanda.

Mestadels förpackade grejer för självplock på bardisken. Förpackade mackor, ägg, yoghurt-bägare etc. Lite folk sista frukosttimmen. Inte svårt att hitta plats långt från andra eller ta med sig frukostbrickan upp på rummet. Helt OK.
 

Olle K

Medlem
Enligt mail från Nordic Choice:
Frukosten gör comeback!
Hurra! Äntligen är frukosten tillbaka som vanligt igen. Oavsett om du är en person som vet exakt vad du vill ha eller om du noga studerar buffén innan du bestämmer dig, så kan du vara säker på att du får det du tycker om. Vi vet hur viktig hotellfrukosten är för våra gäster, så från och med 17 augusti kan du njuta av våra fantastiska frukostar som vanligt igen. Självklart med försiktighetsåtgärder.

Vi ser fram emot en härlig morgon med dig, ses i buffén!
 

Hachans

Medlem
Comfort Hotel Malmö. Buffé som vanligt med vidrig äggröra. Slottider för frukosten vilka noga antecknades vid checkin. Ingen som kollade om de efterlevdes dock men det fanns i regel bord att sitta vid åtminstone och vissa bord var avspärrade. Massor med folk som sket i både handsprit och handskar dock, men såg åtminstone ingen gräva brödkorgen den här gången. Och ingen som plockade disk heller, men det är knappast Coronarelaterat.
 
Toppen