Senaste nytt

Få 18000 extrapoäng Amex classic, skaffa kortet senast 22 juli 2020

Frisk78

Medlem
Jag har sökt och vem vet, kanske det blir poäng kanske inte. Spelar inte så stor roll när kortet inte kostar något. Jag har gjort en ärlig ansökan dvs. angett att jag redan har Amex.
 

pedantic

Medlem
Ansökte på kampanjsidan den 20/7, fick kortet 27/7 nådde 18 000 SEK gränsen precis innan helgen (7/8), håller tummarna för att det trillar in kampanjpoäng inom kort. :D
 
Jag ansökte på kampanjsidan, spenderade 18k och döm av min förvåning när inga poäng dök upp på Amex sida. Ringde och frågade vad det berodde på, fick då höra från Amex att det är en kampanj från SAS där man skulle ansökt med personlig länk och poängen delas ut direkt av SAS. Hon kunde bara hänvisa till SAS kundtjänst, så de poängen kan man nog vinka hejdå till. Någon mer som råkat ut för samma?
 
American Express Classic

Gick att hitta nu om man googlade lite. Dock kan jag ej hitta till den från Amex sida, visserligen inte kollat så mycket på det.
Någon som screenshottat/sparat sidan med erbjudandet? Jag skulle men glömde, så klart. Inte minst med tanke på vad @TrickyRick skriver - för som jag minns villkoren så är det i min värld Amex som är on the hook och de kan inte gömma sig bakom SAS.
 

alex900

Medlem
så här såg det ut
 

Attachments

  • Skärmavbild 2020-07-14 kl. 15.30.46.png
    Skärmavbild 2020-07-14 kl. 15.30.46.png
    650,2 KB · Visningar: 391
Toppen