Senaste nytt

SAS Webshopping

samet

Medlem
Någon som har erfarenhet av 24.se? Sugen på en Philips Diamondclean. Är det värt att handla hos 24.se för 25/100. Istället för netonnets 10/100. Har aldrig hört talas om 24.se tidigare.

Handlar där några gånger. Poängen har alltid kommit och leveransen har varit snabb. Har fått rabattkupong till nästa köp i varje försändelse. Så bra värde helt klart.
 

Frisk78

Medlem
Någon som har erfarenhet av 24.se? Sugen på en Philips Diamondclean. Är det värt att handla hos 24.se för 25/100. Istället för netonnets 10/100. Har aldrig hört talas om 24.se tidigare.

Senaste gången jag handlade där gick smärtfritt. Poängen på kontot efter lite väl lång tid men dom kom i alla fall.

upload_2020-8-7_9-59-50.png
 

Jim_

Medlem
Tips: Testa DI i 30 dagar gratis - nu med dubbla poäng (1000p).
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Glöm nu inte att göra som @Berglund tidigare beskrivet i denna tråden och använd ett gammalt kontantkort-nummer vid registrering som ligger och skräpar hemma efter diverse beställningar på onlineportalen, för att slippa telefonförsäljare i framtiden.
Hoppade på detta erbjudan för en vecka sedan och kan fortfarande inte se att poäng kommit in bland kommande (poäng på väg till dig). Är det vanligt att det ta mer än en vecka att få notisen? Har varit i kontakt med supporten och det enda svar jag fick var att ärendet ligger för validering hos DI och kommer inte det igenom så stängs ärendet per automatik
 

GOTBound

Medlem
Hoppade på detta erbjudan för en vecka sedan och kan fortfarande inte se att poäng kommit in bland kommande (poäng på väg till dig). Är det vanligt att det ta mer än en vecka att få notisen? Har varit i kontakt med supporten och det enda svar jag fick var att ärendet ligger för validering hos DI och kommer inte det igenom så stängs ärendet per automatik

+1 på detta.

EK
 
Toppen