Senaste nytt

SAS Webshopping

Syversen

Medlem
Den här frågan har säker dykt upp massa gånger man jag hittar den inte just nu.

Jag behöver 53 poäng för att boka en resa till New York med min tjej. Vill helst ha dom så fort som möjligt :)

Har någon tips på hur jag löser detta snabbast samt billigast via webshoppen?

Det är alltid ovetenskapligt när poängen trillar in så har du bråttom skulle jag köpa poängen istället. I den här tråden hittar du vilka aktörer i shopen som oftast levererar poäng snabbast, men du kommer också hitta undantagen där samma leverantörer är långsamma. 53 poäng bör du kunna komma upp i hos nästan vilken leverantör som helst och kunna köpa något du faktiskt behöver. Finns det diverse abonnemang och liknande som ger en hög poäng nästan gratis. Du hittar nog alla tips och knep i den här tråden, men att få poängen så snart som möjligt kan ingen garantera.
 
Den här frågan har säker dykt upp massa gånger man jag hittar den inte just nu.

Jag behöver 53 poäng för att boka en resa till New York med min tjej. Vill helst ha dom så fort som möjligt :)

Har någon tips på hur jag löser detta snabbast samt billigast via webshoppen?
Generellt har det som nämnts alltid varit Lyko som varit snabba innan o fört över poängen i princip direkt. Apoteken osv brukar ta en 6-8v, i alla fall för mig. Men i princip är det ju tyvärr omöjligt att veta då det alltid varit ett lotteri om ens köpet registreras o sedan när poängen väl förs över.
 

Homer

Medlem
Den här frågan har säker dykt upp massa gånger man jag hittar den inte just nu.

Jag behöver 53 poäng för att boka en resa till New York med min tjej. Vill helst ha dom så fort som möjligt :)

Har någon tips på hur jag löser detta snabbast samt billigast via webshoppen?

handla på Coop, poängen kommer in direkt när man gör en överföring och Cooppoängen kommer också in direkt på coopkontot.
 

WAR

Medlem
Den här frågan har säker dykt upp massa gånger man jag hittar den inte just nu.

Jag behöver 53 poäng för att boka en resa till New York med min tjej. Vill helst ha dom så fort som möjligt :)

Har någon tips på hur jag löser detta snabbast samt billigast via webshoppen?

Jag köper ofta energidryck från Gymgrossisten och poängen kommer efter bara någon dag In på kontot, så även förra veckan och den är även långtidstestad. Björn Borg kom också in efter ett par dagar för mig, även det förra veckan.
 
Toppen