Senaste nytt

Accor ALL Diamond

Glenn E

Medlem
På onsdag når jag Diamant nivån på Accor.
Jag ska få en svit då på Pullman Shanghai South.
Vilken värld kommer då öppna sig?;)
154 nätter tog det.
Jag tror inte det blir så stor skillnad jämfört med Platinum. Jag får se.
DB30CBED-4622-4C7B-BBEF-F9F494A863B5.png
 

Berglund

Medlem
Vilken värld kommer då öppna sig?;)
154 nätter tog det.
Jag hoppas verkligen att du har ett konto hos Flying Blue (Air France/KLM med flera) och har kopplat ihop det Flying Blue kontot med ditt Accor konto! Man får nämligen poäng i båda! Bor du på Accor, får du dels Accorpoäng samt några poäng till Flying Blue. Flyger du med Skyteam, får du dels Flying Blue poäng men också några poäng till Accor.

Det är inga vansinniga mängder men med dina numerär blir det ändå tillräckligt med poäng för en och annan gratisflygning!

Edit @Glenn E:
Länk här:
Miles+Points - All and Flying Blue
 

Glenn E

Medlem
Jag hoppas verkligen att du har ett konto hos Flying Blue (Air France/KLM med flera) och har kopplat ihop det Flying Blue kontot med ditt Accor konto! Man får nämligen poäng i båda! Bor du på Accor, får du dels Accorpoäng samt några poäng till Flying Blue. Flyger du med Skyteam, får du dels Flying Blue poäng men också några poäng till Accor.

Det är inga vansinniga mängder men med dina numerär blir det ändå tillräckligt med poäng för en och annan gratisflygning!
Tack! Det hade jag ingen aning om.
Har över 86000 Accor poäng nu
Jag får fixa det
 

Glenn E

Medlem
Ja det kanske blir så. Ska ha lite på Hilton också. Just nu är det 4x poängen så 11,7 poäng per Euro spenderad ger 21% tillbaka:)
 

Glenn E

Medlem
Jag tittade på ett par sviter här på Pullman Shanghai South igår och idag stod det en flaska Chandon på rummet och ett brev från hotell chefen att jag kan flytta in i en svit när jag vill så det ska jag göra på lördag:)
Osäker på om detta har att göra med Accor Diamond nivån eller att jag bott här så länge.
FCD1C20D-06F6-4AD9-BD6A-49133384BED6.jpeg
 
Toppen