Senaste nytt

5000 extrapoäng per vistelse resten av året på Radisson

M.K

Medlem
En natt senaste veckan då konkurrenten avbokades. Ovanligt länge sedan en skandinavisk Radissonstay.

Nästan 15000poãng i Guld intjäning med double dip av kampanjerna var riktigt bra, eller vad säger du @jerixon ? :)

4,98p/kr!
 

jerixon

Medlem
Låter ju bra.
Har aldrig räknat poäng per krona osv dock.
Spenderar och bor på hotell endå, poängen kommer och det viktiga för mig är att också kunna nyttja poängen.
Tror jag hade 2100kr ish på notan förra helgen i stockholm, och fick även jag 15k typ till kontot. Dock en solid bit över halv miljon poäng på de flesta hotellkedjor nu som ej går att nyttja :(
Det går ju i princip inte nu :/

En natt senaste veckan då konkurrenten avbokades. Ovanligt länge sedan en skandinavisk Radissonstay.

Nästan 15000poãng i Guld intjäning med double dip av kampanjerna var riktigt bra, eller vad säger du @jerixon ? :)

4,98p/kr!
 

M.K

Medlem
@jerixon Lätt att bli nedstämd över denna epidemi som bara verkar fortsätta öka globalt. Trista tider men jag tänker som liten tröst positivt kring ökande poängsaldon och allt trevligt de förhoppningsvis bidrar till i framtiden.

Poäng/kr tycker jag är ett bra mått på kampanjvärde även om det ofta, även senast, är någon annan som betalar. Kul också att min mångåriga gamla favorit Radisson tar upp konkurrensen på riktigt här på hemmaplan både med prissättning och Rewards kampanjer. Jag har ju egentligen bytt kedja inom Skandinavien då andra i mitt tycke varit bättre på det de senaste åren.
 

igelkotten

Medlem
Hur snabbt får man in de extra 5000 poängen? Kommer de i samma post som de vanliga poängen efter en vistelse, eller kommer de separat?
 

igelkotten

Medlem
Min stay var 31/12 med utcheckning en 1/1, så kan vara det som strular.

Edit: ser nu i villkoren att vistelsen måste ha slutförts senast 31/12. Trist men så kan det gå.
 
Toppen