Senaste nytt

Access till SAS Gold lounge Arlanda vid inrikes resa

robertkniv

Medlem
Är det inte möjligt att gå in på T4, sen gå ut därifrån o sen in igen? Då uppkommer ju samma situation med att boardingkortet är använt en gång tidigare. Så eg. orimligt att inte kunna få gå in igen, oavset orsak. Kan ju ha glömt något i bilen/taxin etc. etc.
 

ekf

Medlem
Så eg. orimligt att inte kunna få gå in igen, oavset orsak. Kan ju ha glömt något i bilen/taxin etc. etc.
Gjorde just så på GOT häromåret. Skulle precis lasta upp alla grejer på bandet vid säkerhetskontrollen när jag insåg att plånboken blivit kvarglömd i bilen. Samlade ihop mina saker och rusade tillbaka till bilen, när jag senare kom tillbaka fick jag bara förklara varför jag ville passera med ett använt BP. I övrigt inga konstigheter...
 

FFlash

Medlem
Tycker denna ”redan använt boardingkort” är så crazy som det kan vara. Varför kontrollerar de inte person-ID helt enkelt om de misstänker missbruk av BP?

OT. Jag tänker testa samma på LHR T3 om en vecka och se vad de säger. Dvs gå av planet, vända till connections och lounge, sedan gå landside och tillbaka genom security. Har läst det ska fungera
 

Delayed

Medlem
Haha, jodå! Om de inte ska flyga någonstans utan bara dricka öl!
Kan man hyra en bil utan att använda den kan man väl köpa en flygbiljett utan att ha för avsikt att flyga. Vad gör man inte för poängen? :p Och kom nu inte med "ass in the seat dravlet" för man får faktiskt poäng bara genom spenden... ;)
 

Dryden

Medlem
En liten uppdatering då: det fungerade fint även i februari 2020. Nu får vi verkligen hoppas att det inte blir några konstiga restriktioner på det här efter krisen vi genomgår.
 

Wayne

Medlem
Ska flyga inrikes från arlanda imorgon. Är guld loungen öppen och serveras något där nu i dessa tider? Tänkte om det är värt att åka lite tidigare till arlanda imorgon för att äta frukost där, eller komma dit så sent som möjligt.
 
Ska flyga inrikes från arlanda imorgon. Är guld loungen öppen och serveras något där nu i dessa tider? Tänkte om det är värt att åka lite tidigare till arlanda imorgon för att äta frukost där, eller komma dit så sent som möjligt.
Nej, den är stängd. Tror den öppnar i slutet av augusti.
 
Toppen