Senaste nytt

Vilken strategi ska jag välja för mina kreditkort

Renato

Medlem
Du tänker fel.

1. Du kan bara boka SAS flyg när du använder FlyPremium.
2. Det kostar dig poäng för varje bokning. Du kan alltså inte köpa vanliga biljetter för pengar och bli uppgraderad, så fungerar det inte.

Då är jag med, förstår hur det är upplagt nu.
Känns inte lika wow som 2-4-1 voucher.

Kan jag boka en resa till mig och min fru via fly premium eller är det personligt?

Finns det en poäng lista där man kan se vad en resa kostar cirka i poäng, inom EU eller andra delar av världen?
 

Berglund

Medlem
Då är jag med, förstår hur det är upplagt nu.
Känns inte lika wow som 2-4-1 voucher.

Kan jag boka en resa till mig och min fru via fly premium eller är det personligt?

Finns det en poäng lista där man kan se vad en resa kostar cirka i poäng, inom EU eller andra delar av världen?
Har man många poäng så är det bra då man kan nyttja det obegränsat.

Ja du kan boka en sådan till dig och din fru.

Finns poängtabeller för både SAS flygningar o Star Alliance på SAS hemsida.

Poängtabell – upptäck vart dina poäng kan ta dig | SAS
 

Renato

Medlem
Nej, det är det ingen som har påstått att det är heller. För rena SAS flighter i business är det kanon!


Ja.


Ja, på SAS webbsida står det tydligt.


"Nej, det är det ingen som har påstått att det är" hehe det lät så argt :( jag mena inte att någon påstått det, jag tänkte bara högt.

Tack för svaret
 

Renato

Medlem
Har man många poäng så är det bra då man kan nyttja det obegränsat.

Ja du kan boka en sådan till dig och din fru.

Finns poängtabeller för både SAS flygningar o Star Alliance på SAS hemsida.

Poängtabell – upptäck vart dina poäng kan ta dig | SAS

Tack Magnus för dina svar, jo då är det mer värt. Håller på att få genom det genom min bokföringen med revisorn att säga upp mitt företags kort med min vanliga bank och ska köra all spend på mitt privata och bokföra det som utlägg. Så blir klirr i kassan, därför håller jag på att lägga en bra plan men sen komm tyvärr C-19 :(
 

Renato

Medlem
Hej!
Ville inte starta en ny tråd för min fråga, så jah frågar här.

Kan vi som bor i Sverige ansöka om
Hilton Honors American Express Surpass® Card? , jag är intresserad av att få dom 130k HH poängen som ingår.

Tack för svar. :)
 
Toppen