Senaste nytt

Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

Har bokat hemresa med ANA F HND-LHR och sen till ARN. Nu bejöver jag bara lägga till en ditresa, typ BKK. De sa i telefonen att Thai släpper 89 dagar innan och just nu ser jag inga andra awards. Tror ni att chansen finns att Lufthansa eller andra *A släpper något till BKK runt December?
 

LSH

Medlem
Fast de är ju inte riktigt sant? Jag hade en resa så sent som i december där jag åkte ut till Hong kong och hem från Bali, alltså två olika zoner på pappret.
Jag nekades Filippinerna-Japan-Hong Kong i december med hänvisning till denna regel. Förvisso ett lite annorlunda fall då jag ville avsluta i destinationszonen.
 

gneken

Medlem
En fråga gällande serviceavgiften på 450kr.
Gäller den per bokning eller per biljett? Vid ombokning så var det tidigare 150kr i ombokningsavgift, antar att det är lika nu? Blir det någon extra serviceavgift på 450kr vid ombokning?
 

Mr Basic

Medlem
En fråga gällande serviceavgiften på 450kr.
Gäller den per bokning eller per biljett? Vid ombokning så var det tidigare 150kr i ombokningsavgift, antar att det är lika nu? Blir det någon extra serviceavgift på 450kr vid ombokning?
450kr per biljett i Star Alliance-avgift.
150kr per biljett och ändring.
Ingen fås, i normalfallet, åter vid avbokning.
 

EBD_Hakan

Medlem
Hade inga som helst problem att boka idag, ANA F FRA-HND-LHR i november (planerar att lägga till ytterliggare ben från Tokyo närmre inpå resan)

EBG, 5 minuter i telefonkö och 15-20 för att slutföra bokningen.
 
Toppen