Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

pqvst

Medlem
Hej!
Nu när möjligheten att boka *A har släppts tänkte jag ta tag i det. Noterade som ovan citat, är det fortfarande så? Sökte på Uniteds sida och där verkar finnas resor, men enligt Awardfares är det inte för Eurobonus.
Visa bifogad bild 111792 Visa bifogad bild 111793

AwardFares visar inget under Eurobonus just nu eftersom SAS online bokning fortfarande är stängd för *A resor. Det som visas under United på AwardFares och på Uniteds hemsida KAN finnas för Eurobonus också, men det är ingen garanti. Tills SAS öppnar deras online bokning kommer vi inte kunna visa exakt vad som finns tillgängligt för Eurobonus.
 
Hej!
Nu när möjligheten att boka *A har släppts tänkte jag ta tag i det. Noterade som ovan citat, är det fortfarande så? Sökte på Uniteds sida och där verkar finnas resor, men enligt Awardfares är det inte för Eurobonus.
Visa bifogad bild 111792 Visa bifogad bild 111793
Att det inte är för EuroBonus enligt awardfares är inte så konstigt då du fortfarande inte kan boka EuroBonus online. Därmed kan de heller inte se tillgängligheten för Eurobonus. Men i dina bilder verkar de i alla fall som awardfares visar tillgänglighet för United vilket du också ser direkt på Uniteds sida. Det var väl även de som ej stämde tidigare enligt MtheC.
 

Jenny N

Medlem
AwardFares visar inget under Eurobonus just nu eftersom SAS online bokning fortfarande är stängd för *A resor. Det som visas under United på AwardFares och på Uniteds hemsida KAN finnas för Eurobonus också, men det är ingen garanti. Tills SAS öppnar deras online bokning kommer vi inte kunna visa exakt vad som finns tillgängligt för Eurobonus.

Tack för förtydligande! :)
 

Frisk78

Medlem
Trevliga nyheter från AwardFares
Praktiskt med direktlänkar!
Nu väntar vi bara på *A ska öppna för onlinebokningar.

upload_2020-9-8_19-38-13.png
 

gneken

Medlem
Minns att jag signade upp för Gold förra Black Friday, så om jag förstår det rätt så kommer jag fortfarande att ha tillgång till årsabonnemang på 50$ eller kommer vi att gå över till månadsbetalning fast på 5$ i månaden?
 
Toppen