Senaste nytt

Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

Maja

Medlem
Inga partnerawards alls med SQ nu enligt vad jag hört.

Jag tycker Swiss är sisådär i Business men är å andra sidan inte så imponerad av SQ heller. Skulle, om vissa datum är vikgita, ta platserna då man inte vet om något annat öppnas upp. Om du är väldigt flexibel med datum så kan du ju vänta.

Det är inte helt optimala datum nu heller och jag håller med dig om att jag inte heller upplevde Swiss som fantastiska, men en väldigt knepig situation nu som vi alla sitter i. Släpps det mer? När? Kommer man kunna åka nästa år? Ja, den som det visste...

Singapore har dragit in allt till Eurobonus, när det öppnar igen finns det ingen info om

Tack, det var så illa som jag trodde. :(

Håller med. Tycker att Swiss är usla i business så skulle inte betalat fullpris men för poäng är det ju klart bättre än inget/economy extra :)

Det är just poäng och som denna bokning gäller. Får fundera ett varv till hur vi ska göra. Inte helt lätt att få tag i tre biljetter heller, så det ställer till det en del.
 

Capa

Medlem

MTheC

Medlem
Jag har samma problem som @HammertimeLH44 . Det verkar gå att komplettera en befintlig bokning med ANA men inte att boka en ny för 2021 (nytt sedan i fredags?). Eller så var det agenten det var fel på :). @Abbs verkar ha bokat ANA F så sent som idag också (men då på befintlig bokning).
Jag bokade precis 4 pers i ANA First 2021 (juni) utan problem, agenten bad om ursäkt att det tog tid och sa något om att det behövdes någon work around som tog lite tid.
 
Toppen