Senaste nytt

Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

Efter som tallin nu har stängt för helgen så finns det mycket tid för alla som undrar massa vart man hittar platser, hur många platser finns m.m. att läsa på genom att leta i dom gamla trådarna.
Inget har direkt ändrat sig hur man letar eller att vi inte kan vara 100% på vad som finns. Det kan bara tallin.
Och som vanligt. Boka något som funkar och justera sen när möjligheten finns igen på det som inte går nu.
 

chazzie

Medlem
Jag är mäkta sugen att boka, såsom jag raljerat om en del här på forumet min drömresa nr 2 till södra Sydamerika, men jag undrar lite, när kan man förvänta sig att ett besök i ett land kan vara någorlunda normalt? För mig lockar inte 30h resande med munskydd, minimalt med servering, stängda attraktioner/sevärdheter på destinationen i kombination med t.ex. olämpligt att använda kollektiva transportmedel såsom tunnelbana och tåg (tunnelbanan är enligt mig det absolut bästa sättet att ta sig runt Mexico City, exempelvis).

Jag är inne på att skjuta upp den tänkta resan ungefär ett år, till tidigt 2022 istället för 2021, alternativt höst 2021 beroende på hur "läget ligger".
 
Någon annan som inte kommer fram till svenska SAS just nu? Försökt ringa flera gånger och efter jag knappat in EB nummer säger rösten: This office is now closed, och sen avslutas samtalet. Försöker komma fram för att kolla lite tillgängligheter.
 

J1981

Medlem
Någon annan som inte kommer fram till svenska SAS just nu? Försökt ringa flera gånger och efter jag knappat in EB nummer säger rösten: This office is now closed, och sen avslutas samtalet. Försöker komma fram för att kolla lite tillgängligheter.

KUNDSERVICE/EUROBONUS
cl--phone

+46 770 727 727

+46 8 797 40 00

Öppettider:

Mån – fre: 08.00–18.00

lör– sön: Stäng

EuroBonus Guld/Diamant: Utökade öppettider

Vid frågor om nya bokningar, ändringar eller avbokningar.
 
Toppen