Senaste nytt

Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

FilipJ

Medlem
Sheisse! Kan man applicera 2-4-1 efteråt? Kommer inte ihåg, och har problemet att det är 20k kvar till voucher.
 

ljungan

Medlem
Ja, nya vouchers man får går ut vid nyåret året efter. Men för alla de som haft vouchers som gick ut 2019 och de skulle rest nu under Corona och fått avboka så har vouchers förlängts till sista augusti 2020.

Ringde just och pratade med Tallinn då jag varit funderat på vad som händer med vouchern eftersom resandet ser ut att utebli ett tag till. Tydligen skall vouchers som förlängts till sista augusti förlängas automatiskt till sista november. Detta kommer tydligen ske i augusti - så till dess kommer den ligga med utgångsdatum sista augusti.

Så vi får lite mer tid på oss:)
 

Frisk78

Medlem
Det här är det bästa jag läst på länge! Fortfarande lite deprimerad över min avbokade bonusresa men nu finns det hopp om livet igen!
 

ekf

Medlem
Förlåt, hänger inte med. Om bokningen görs idag för resa i april 2021 - vad gäller då? Vilket är
Bokningstillfället? Fan, har nog fått solsting...
Om du bokar idag, så är bokningstillfället idag. Om du idag inte har tjänat in en voucher ännu, så kan du inte ringa in senare och applicera den på bokningen som du gör idag.
 
Toppen