Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

ekf

Medlem

Atom

Medlem
Ni som använder, har SEB-kort ännu börjat klaga?
Jag reser ibland till ställen där kort inte tas och behöver ta ut pengar ibland. Brukar göra det med mitt Debit-kort som annars ligger och samlar damn.
Men går det ta ut penger vi revolut utan att få straffavgift från SEB? (och får man tom poäng?).
Överväger isåfall ett gratiskort. Skönt med ett visakort med.

Och dum fråga kanske, men kortet tar ingen kreditupplysning va?
 

hco

Medlem
SEB jag inte klagat på mig iaf. Mina belopp är regelbundna och modesta.

Om man går full retard så blir man nog kontaktad förr snarare än senare. [Never go full retard.gif]
 

palmen

Moderator
Ni som använder, har SEB-kort ännu börjat klaga?
Jag reser ibland till ställen där kort inte tas och behöver ta ut pengar ibland. Brukar göra det med mitt Debit-kort som annars ligger och samlar damn.
Men går det ta ut penger vi revolut utan att få straffavgift från SEB? (och får man tom poäng?).
Överväger isåfall ett gratiskort. Skönt med ett visakort med.

Och dum fråga kanske, men kortet tar ingen kreditupplysning va?
På Revolut sätter du in i förväg så de har ingen aning om vad du gör med pengar som sen är hos Revolut.
Omnipollo du har noll omsättning på ditt SEB kort och bara skickar till Revolut kommer säkert någonstans höra av sig.

Revolut är grymt för uttag utomlands utan påslag, oavsett hur du satt in pengarna på Revolut
 

Samosaguas

Medlem
Revolut Junior är nu tillgängligt även för standardkorten:


Livslång ekonomisk kompetens med Revolut Junior
Barn och tonåringar behöver tidigt lära sig om pengar, och vem kan lära dem det bättre än du? Revolut Junior kommer nu med ditt Revolut Standard-paket och är ett säkert och enkelt sätt för föräldrar och vårdnadshavare att lära barnen värdefull ekonomisk kompetens som varar ett helt liv.
 

Kris

Medlem
Livslång ekonomisk kompetens med Revolut Junior... Barn och tonåringar behöver tidigt lära sig om pengar...
Kan barnen köpa guld på sitt revolut Jr? På tal om att lära sig tidigt osv.

BTW. Om avgiften för guldköp hade pressats ytterligare hade det för övrigt varit en ännu trevligare produkt.
 
Toppen