Senaste nytt

Gratis burgare på Burger King med ditt pass

Gus

Medlem
Haha, kul kampanj, även om det känns lite tråkigt att besudla ett gammalt pass med icke-rese-stämplar... vet inte om det känns lika kul när man på ålderns höst bläddrar igenom alla ungdomens resor att hitta några sidor hamburgare...
Jag tycker det är ett roligare minne att ha ett pass fullt med hamburgarstämplar än att ha ett helt blankt Corona-pass, vilket jag tror många här inne har just nu! :)
 

nissefalk

Medlem
Oavsett hur mycket sanning det är såna här historier är skulle jag för min del aldrig chansa Passenger £1,000 out of pocket and barred from flights due to novelty passport stamp | The Independent

Ja precis det är väl därför som Burger King i villkoren för kampanjen säger följande

- Var god notera att ditt pass riskerar att bli obrukbart om du väljer att stämpla det.
- Burger King tar inget ansvar om ditt pass blir obrukbart.

och

- Utgångna/hålade pass godtas.
 

Jonas F

Medlem
Efter att ha gått bet på båda Burger King på Stockholms central (de var inte med i kampanjen hävdade de) gick det tillslut vägen på Burger King på Vasagatan.

Hon i kassan såg ut som ett frågetecken först men någon supervisor som stod bredvid fattade galoppen och gick och hämtade stämpeln. Tydligen var det här på Vasagatan de hade spelat in filmen de har i kampanjen så de var en av få som hade hunnit få stämpeln redan.

Hon upplyste också om risken att passet blir ogiltigt (men jag hade ett utgånget pass med mig så ingen fara på taket).

Bara lite trassel att få ordning på datumet på stämpeln men sen var burgaren min! Tack för tipset! Jag var tydligen första kunden med erbjudandet. Men nu är de uppvärmda.

20331530-13B1-4215-B175-DC82E2D835B0.jpeg D74E2573-B0C5-4D2D-9157-1D6606E1256C.jpeg
 

MLG55

Medlem
Åkte återigen förbi BK Delsjömotet och fick inte heller denna gång en burgare:(
Då jag ändå hade ett ärende ut mot Frölunda och järnbrottet så testade jag där.
Inga som helst problem och fick min burgare på nolltid, dock ingen stämpel i passeto_O
Gratis är riktigt gott:):)

received_281363716405789.jpeg
 
Åkte återigen förbi BK Delsjömotet och fick inte heller denna gång en burgare:(
Då jag ändå hade ett ärende ut mot Frölunda och järnbrottet så testade jag där.
Inga som helst problem och fick min burgare på nolltid, dock ingen stämpel i passeto_O
Gratis är riktigt gott:):)

Visa bifogad bild 110806
Det är väl en fördel att inte få stämpel i passet, då har du ju fem burgare till att kvittera ut i framtiden ;)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

MLG55

Medlem
Det är väl en fördel att inte få stämpel i passet, då har du ju fem burgare till att kvittera ut i framtiden ;)
Visst var det grymt:D:D....de får gärna glömma stämpla varje gång....dock har jag 6 pass till att använda om jag vill
Men jag tänker inte använda mitt giltliga då det kan bli ogiltligt:rolleyes:

Ungarna blev överlyckliga och tänker hämta burgare i tid och otid ( alla över 18 )
De har 2 gamla pass var :)
 
Toppen