Senaste nytt

Gratis burgare på Burger King med ditt pass

samet

Medlem
Det som inget tagit upp i euforin över att få något gratis är att Burger King inte är särskilt gott och dessa två burgare, Argentina Grill och French Cheese i synnerligen.
 

Plus

Medlem
Då är det väl i princip bara Max som är ett säkert kort @Plus ? McDonalds som exempel skriver själva att de har så våldsamt svårt att få tag på kött av den höga kvalitet de kravställer så det är helt nödvändigt att inhandla kött i Polen, Holland, Tyskland och Österrike...

”höga” kvalitet var det ja.
Nej, jag kanske är kinkig eller fånig men väljer i regel bort både Mcdonalds och Burger king till förmån för Max. Enbart grundat på att de serverar svenskt kött.
Tror dock att Mcdonalds kyckling är från Sverige.
 

MLG55

Medlem
Kände mig sugen på att prova så åkte iväg till Burger King utanför Borås, man hade ingen aning om denna kampanj, fick slå upp sidan på telefonen och visa , fixade sig galant till sist, blev tom med ett meal istället för bara burgaren, antar att dom listar ut hur det skall fungera snart, dessutom visade jag 2 pass och fick varsitt meal för mig och frugan, fick ingen stämpel i passet dock....

Kul kampanj skall bli intressant att se hur länge de håller på

Åkte också iväg och testade.
Personalen såg helt frågande och fattade ingenting.
- Har du hittat ett pass
- Nä jag vill ha en stämpel i det
- ööö..... jaha?????
hon gick till sin chef och de diskuterade en lång stund
Hon kom tillbaka och sa att tyvärr har vi inte fått nån stämpel och kan tyvärr inte hjälpa dig
- När kan ni börja med kampanjen då
- öööö.....det vet jag inte

Om man ska köra en kampanj vore det ju bra om man informerar all personal

Denna restaurang är förövrigt Delsjömotet på riksväg 40
 

lucasd

Medlem
”höga” kvalitet var det ja.
Nej, jag kanske är kinkig eller fånig men väljer i regel bort både Mcdonalds och Burger king till förmån för Max. Enbart grundat på att de serverar svenskt kött.
Tror dock att Mcdonalds kyckling är från Sverige.
Off topic; Problemet med Max är ju att de mixar köttet med bland annat ägg - och tills inte jättelänge sen, även mjölkprodukter. Tråkigt att man inte kan servera en ordentlig burgare. Blir ju som en pannbiff, vilket är lite skamligt när man kallar sig hamburgerrestaurang.
 

Gus

Medlem
Kände mig sugen på att prova så åkte iväg till Burger King utanför Borås, man hade ingen aning om denna kampanj, fick slå upp sidan på telefonen och visa , fixade sig galant till sist, blev tom med ett meal istället för bara burgaren, antar att dom listar ut hur det skall fungera snart, dessutom visade jag 2 pass och fick varsitt meal för mig och frugan, fick ingen stämpel i passet dock....

Kul kampanj skall bli intressant att se hur länge de håller på
Lyx med ett meal! :) På Stockholm Odenplan hade de inte heller stämplar, de skrev för hand. Blev 3 burgare ikväll, smakade fint :)

Först trodde jag att man skulle få en burgare för varje lands stämpel man hade hade i sitt pass. Då hade jag fått 100 burgare eftersom jag precis kommit upp i 100 länder (fast i vissa länder får man ju ingen stämpel i passet). Nåja, 65 burgare funkar det också :).
20200706_204844.jpg
 

Homer

Medlem
Lyx med ett meal! :) På Stockholm Odenplan hade de inte heller stämplar, de skrev för hand. Blev 3 burgare ikväll, smakade fint :)

Först trodde jag att man skulle få en burgare för varje lands stämpel man hade hade i sitt pass. Då hade jag fått 100 burgare eftersom jag precis kommit upp i 100 länder (fast i vissa länder får man ju ingen stämpel i passet). Nåja, 65 burgare funkar det också :).
Visa bifogad bild 110778


Dags att skaffa en så här T-shirt snart?


ef3a71e542d3746cc2ade6b3618ac510.jpg
 

Fidde

Medlem
Då är det väl i princip bara Max som är ett säkert kort @Plus ? McDonalds som exempel skriver själva att de har så våldsamt svårt att få tag på kött av den höga kvalitet de kravställer så det är helt nödvändigt att inhandla kött i Polen, Holland, Tyskland och Österrike...

Lite OT men köttet som är i cheeseburgarna och bigmac (45g/köttbit) är svenskt från scan. För övriga är det från OSI i t.ex. tyskland/polen.
 
Toppen