Senaste nytt

SAS skickar inte längre ut några fysiska Eurobonus kort?

KalleSus

Medlem
Tidigare har det t.ex. behövts i Swiss Lounger på Zürich där digitalt kort av någon anledning inte godtagits. Rent trams förstås men ett exempel.
Märkligt. Det är just i Zürich som jag har behövt visa status och det var inga problem med det digitala kortet i appen
 

Agö

Medlem
Märkligt. Det är just i Zürich som jag har behövt visa status och det var inga problem med det digitala kortet i appen
Japp, så var det för mig senast men just Swiss och Zürich har en legacy av krav på fysiskt kort (trots att status är inlagt på boardingkort). Jag har även stött på det så sent som i december på Lufthansa Senator A26 i Frankfurt.
 

danielhog

Medlem
Räcker det inte med det digitala kortet som finns i SAS-appen?
Jag har aldrig haft behov av något fysiskt kort för att visa status. De få gånger jag har behövt visa status har det funkat utmärkt med appen.

Tidigare har det t.ex. behövts i Swiss Lounger på Zürich där digitalt kort av någon anledning inte godtagits. Rent trams förstås men ett exempel.
Vad blir konsekvensen om man inte har fysiskt kort utan bara appen? Nekad? Eller sura miner och insläppt?
 

palmen

Moderator
Vad blir konsekvensen om man inte har fysiskt kort utan bara appen? Nekad? Eller sura miner och insläppt?
Finns de son blir nekade, jag har lyckats komma in pp nåder när jag visade mitt sas mastercard där status framgår, men det var ett undantag. Allt låg ju inlagt på mitt boardingpass redan.
 

Jönsson

Medlem
Det senaste åren har jag kommit in på senatorloungerna i Zürich med bara boardingkort med status i inlagd. Digitalt boardingkort då. Bara att sträcka fram mobilen. Senast i mars detta år. Har rest med Swiss, SAS och Lufthansa.
 

Mr Basic

Medlem
En kollega blev nekad inträde på MUC (hade endast digitalt guldkort).
Jag (EBS) kom dock in tack vare voucher från snäll BC:are :)
 
Toppen