Senaste nytt

5000 extrapoäng per vistelse resten av året på Radisson

Jonas F

Medlem
Det verkar som Radisson Rewards har lanserat en ny kampanj idag.

För varje vistelse resten av året får man 5000 extrapoäng. Det som är bra är att det även gäller redan gjorda bokningar (förutsatt att man registrerat sig och bokningen är inom kampanjperioden), bokningar gjorda med poäng samt poäng + pengar.

Man måste registrera sig för att ta del av kampanjen och det kan göras här:

https://www.radissonhotels.com/sv-se/priser/erbjudanden/bonuspoang-5-000

Det verkar inte finns något senaste bokningsdatum eller registreringsdatum heller så det är bara att boka löpande under året med lite extra bonus (upp till 150 000 extrapoäng).

Genom att registrera dig och delta i kampanjen ”5 000 poäng för varje vistelse 2020” (”kampanjen”) bekräftar du och samtycker till dessa villkor.

För att kunna delta i kampanjen måste du (i) vara medlem i Radisson Rewards (”medlem”), (ii) registrera dig online för kampanjen innan du checkar ut från den berättigande vistelsen (för att bli en ”berättigad medlem”) och (iii) slutföra berättigande vistelser under perioden 1 juli till 31 december 2020 (”kampanjperioden”). Kampanjen är tillgänglig på alla hotell i familjerna Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson och Country Inn & Suites by Radisson över hela världen (sammantaget ”medverkande hotell”).

Berättigande vistelser som bokas före kampanjperioden är berättigande för den här kampanjen, men de måste utnyttjas under kampanjperioden för att vara berättigande och måste ha bokats genom en berättigande bokningskälla till ett berättigande pris.

Berättigade medlemmar tjänar bonuspoäng för varje berättigande vistelse som slutförs på medverkande hotell under kampanjperioden. Dessa kan dock inte överstiga sammanlagt 150 000 bonuspoäng (”kampanjbonus”). Bonuspoäng kommer att sättas in på medlemmens konto under hela kampanjperioden när standardpoängen sätts in, vanligtvis inom 5-10 arbetsdagar efter att den berättigande vistelsen har slutförts.

Utöver den kampanjbonus som tjänas in på slutförda berättigande vistelser under kampanjperioden kommer en berättigad medlem att tjäna de normala 20 poäng som utfärdas per spenderad dollar och medlemmens nivåbonus (Silver: 2 extra poäng per dollar, Gold: 5 extra poäng per dollar, Platinum: 15 extra poäng per dollar).

En ”berättigande natt” avser en natt på ett medverkande hotell som bokas till ett berättigande pris, vilket anges som berättigande för förtjänst av Radisson Rewards-poäng i det medverkande hotellets bokningssystem (”poäng”). En ”berättigande vistelse” avser en eller flera sammanhängande berättigande nätter på samma medverkande hotell, oavsett hur många gånger gästen checkar in och ut under vistelsen. Det medverkande hotellet har rätt att kombinera sammanhängande berättigande nätter till en bokning. Se villkoren för Radisson Rewards för mer information. Vistelser som betalas genom att lösa in poäng eller poäng + pengar är berättigande för att få kampanjbonusen. Vistelser som bokas via en icke-berättigande bokningskälla, t.ex. en online-resebyrå (benämns ibland ”OTA”), är inte berättigande.

Kampanjen är föremål för de fullständiga villkoren för Radisson Rewards. Radisson Rewards förbehåller sig rätten att utöka, ändra eller avbryta kampanjen utan föregående meddelande. Radisson Rewards ansvarar inte för eventuella tekniska fel/avbrott, problem med internetuppkoppling, ofullständiga eller felaktiga registreringsuppgifter eller andra fel av något slag som kan påverka din registrering för denna kampanj. Denna kampanj kan inte kombineras med något annat icke-berättigande paket-, kampanj-, special-, grupp- eller konferenspris. Gäller ej för tidigare gjorda bokningar. Andra begränsningar kan gälla. Gäller inte där det är förbjudet enligt lag.

RHG Radisson Hotel Group, Radisson, Radisson RED, Radisson Blu, Park Plaza, Park Inn, Country Inn & Suites, Radisson Rewards och Radisson Meetings är varumärken som är registrerade hos USA:s Patent & Trademark Office och på andra platser. Andra produkt- och företagsnamn som visas kan vara varumärken som tillhör deras respektive innehavare.
 
Last edited:

palmen

Moderator
Har anmält mig, bra utdelning resten av året, återstår att se om det blir några radisson bokingar eller ej
 

John Rambo

Medlem
Jag anmälde mig till kampanjen först efter incheckning idag. Får se om det ger något, då det är två nätters vistelse.

Blev för övrigt blåst på deras sommarkampanj Summer Deals; bokade två nätter för tot177€. Insåg i efterhand att jag bara bokat för 1person och således bara en frukost. När jag väl kom till hotellet så fick jag lägga till 24€ För 2 frukostar till, totalpris således på 200€. Med Summerdeal kunde jag boka samma 2 nätter med en 50€ voucher och två frukostar för totalt 177€. Jag påpekade detta när jag checkade in och bad om att ”boka om”, men det gick då absolut inte.

Trots nära nog tomt hotell, så blev det ej heller någon Gold upgrade, ingen välkomstgåva, vatten på rummet etc. ...de hatar mig av någon anledning
 

jerixon

Medlem
Mycket bra kampanj indeed :)
Dock inga standardawards i princip alls längre... så det tar ju ut sig själv lite tyvärr.
 
Toppen