Senaste nytt

Inofficiell Businessclass.se träff Hong Kong 28 nov 2020

palmen

Moderator
Eftersom man redan säkrat EBG Covid-19 edition, är det nu man ska passa på att testa Finnair kanske.
ad9bb9c54084381640efb7bc27a7c306.jpg
Jag körde den förra året, har du OneWorld Emerald är det bästa resvägen enligt mig. Du kan ju titta på hemkomst till BMA också, brukar finnas en flight som landar 7
 
Jag kommer försöka mitt bästa att närvara på detta, helt beroende på om HKG och en del andra länder öppnar upp i Asien. Lär försöka ta HKG träffen som starten på en längre semester som jag gjorde förra året :)
 

Johans00

Medlem
Får hoppas att vi blir insläppta och att det inte blir för mycket bråk nu efter den senaste lagen bara. Jag är i vilket fall som helst inbokad Torsdag-Måndag (00:50) med Qatar nu när SAS förlänger status. Hoppas på Qsuites och en gästning till The Pier :rolleyes:
 
Ser inte så bra ut till Japan heller tyvärr annars kan vi byta till Tokyo då alla verkar bokat dit ändå.
Blir det Tokyo kommer jag nog inte boka en weekend. Skall till Japan över jul och nyår som det ser ut nu (bokat). Känns lite onödigt för min del att åka på en weekend 3 veckor innan till Tokyo då:(
 
Toppen