Senaste nytt

Qatar Airways 100,000 complimentary tickets for healthcare professionals

Doctor-X

Medlem
Använt min voucher nu, bjuder mamma Doctor-X på en lång weekend i Doha (ons-mån) i november. 650kr/person. Försökte motivera en mer kreativ tur, men det gick inte hem så blir ARN-DOH.

Mrs Doctor-X har också en voucher, så återstår att se vad den kan bjuda på.
 

Flyer722

Medlem
Använt min voucher nu, bjuder mamma Doctor-X på en lång weekend i Doha (ons-mån) i november. 650kr/person. Försökte motivera en mer kreativ tur, men det gick inte hem så blir ARN-DOH.

Mrs Doctor-X har också en voucher, så återstår att se vad den kan bjuda på.
Kombinera helgen med ett besök på banana island resort från anantara med deras pågående kampanj om giftcard som ger 30% off.
 

Doctor-X

Medlem
Kombinera helgen med ett besök på banana island resort från anantara med deras pågående kampanj om giftcard som ger 30% off.

Såg att det är ett alkoholfritt hotell. Tyvärr gillar mamma Doctor-X ”lilla drinken” som hon själv benämner det - så får nog bli något Västerländskt hotell i Doha. Funderar på Hilton Doha, har bra recensioner på TripAdvisor och jag är HHG.
 
Såg att det är ett alkoholfritt hotell. Tyvärr gillar mamma Doctor-X ”lilla drinken” som hon själv benämner det - så får nog bli något Västerländskt hotell i Doha. Funderar på Hilton Doha, har bra recensioner på TripAdvisor och jag är HHG.

Tips - Westin med loungeaccess...drinkar, vin etc. Frukosten är super i loungen och likaså det man får på kvällen.
 

Doctor-X

Medlem
Har ändrat och det var enkelt om du kan hitta tillgänglighet online.

När ändrade du? Ändrade du bara datum eller destination också? Fick man betala något extra i prisskillnad ?

Läste på FlyerTalk att det varit problematiskt med ändringar och att de varit begränsade till endast 5000miles skillnad till annan destination än ursprungs destinationen.
 
Toppen