Senaste nytt

Curve betalkort

Det är intressant att man repeterar mantrat "with no warning". Läser de inte nyheterna? Lek iofs, vad ska de göra - det är alltid risken när en viktig leverantör gör bort sig..
Ja man kan tycka dom borde sett vad som var på väg att komma. Fast dom menar kanske att beslutet av indragning kommunicerades på detta sätt: ”tillståndet är indraget” (direkt) och inte ”imorgon kommer vi dra in tillståndet” (förvarning). Inte för att det hade gett någon större fördel för Curve, förutom att dom då kanske hade kunnat förvarna sina kunder att ej förlita sig på deras kort.
 
028f2a07bb26702029b1107ec053d7c3.jpg
 

JAONHA

Medlem
Fick precis en "Curve Card Check" i Revolut Appen. Kopplat Curve till Revolut som förberedelse inför kommande GBIT i samband med dubbla poäng helgen :)
Screenshot_20200627-235909.jpg
 
  • Gilla
Reactions: hco

intuition

Medlem
Har diverse fel meddelanden i curve. Mitt coop-kort kunde inte verifieras (och jag kan inte heller göra det manuellt nu). Jag har också diverse transaktioner som nekats. En auto-debitering i natt som nekats med meddelandet "You used your old curve card information" (tyder lite på att de ändå varit tvugna att byta kort-nummer eller giltighetstid?) men även en tidigare i veckan, en tankning i onsdags. Där ligger reservationen på 1500kr kvar men slut debiteringen på 700kr blev nekad. Kanske inte relaterat men har inte sett detta förut.
 
Toppen