Senaste nytt

Dagens bild

chazzie

Medlem
20200624_130949.jpg

Perfekt golfväder!
 

Valley

Medlem
Normalt skriver jag”his and hers” när min sambo och jag är på resandes fot. Idag är det Junior och Seniors dryck. Jag njuter av Roslagens IPA och Junior Roslagsvatten årgång 2020 med is i sin flaska med Pyjamashjälterna. Det är ända pyjamasen jag ser för tiden (utöver när jag lägger Junior förstås). Allt detta efter ett längre badpass i vårt nya hem. Nyper mig själv i armen att jag äger ett hus med en pool:

68e25f40e3232170b8b33e461452f9aa.jpg

Underbart när man har vatten i närheten.
Men akta dig så du inte tar fel på mugg å glas :p

73854F64-8F4A-4404-B654-75C795176448.jpeg
Och vätska måste man ju ha i värmen. Medan man funderar över brygg-, vass- å mudderstrategi. Troligtvis kör vi på en set up som innebär telefonstolpar.
Så om någon ligger på ett lager med en massa 12-meters stolpar (+30år gamla) så är jag intresserad :cool:
 

intuition

Medlem
Tack för den! Påminner mig om en resa till Trier förra millenniet. Varmt och svettigt och kompisen vi bodde hos tog oss till ett lustigt litet ställe som sålde öl på en bakgård. Vi köpte ett par backar för att klara veckan och jag fick två dekaler på köpet. Undrade först vad jag skulle med dem, men kom snabbt på var de passade. Stripade alltså min uno turbo med "Bitte ein bit"..
Som sagt, förra millenniet.
 
Toppen