Senaste nytt

Vad har det blivit av alla butiker som ger extra eurobonus poäng?

PP4EH

Medlem
Hejsan

Det brukade finnas en länk ( tjäna poäng) på SAS hemsida som visade en lång lista med butiker tex HM , Care of Carl och dylikt där man fick extra poäng för allt man handlade.

Jag kan inte hitta länken, är det något som är satt på is under corona tider?

Om någon har länken så länka gärna.

Tack
 

palmen

Moderator
Japp exakt det jag letade efter.
Tack snälla, fattar inte varför jag inte lyckades hitta sidan.
Lättaste sättet att hitta sidan är via Google... "sas online shopping" tar en direkt till sidan via de första träffarna så slipper man förlita sig på navigeringen på sas hemsida.
 

Fosca

Medlem
Det har dock från Eurobonus-programmet försvunnit massvis med butiker de senaste veckorna. Butiker som funnits där i åratal, hur länge som helst.
Bl.a. Byggmax och Colorama.
Kommer dessa tillbaka tro?

Lägligt nu när man precis byggt hus och redan har sökt bygglov för en friggebod från Byggmax och naturligtvis tänkt måla huset med färg från Colorama - som gav makalösa 2 poäng per krona.
 

varva77

Medlem
Håller med om att det hela EB-shopping/partner sidorna är svåra att hitta, röriga och oklara begrepp. Skickade faktiskt in ett klagomål att det finns utrymma för förbättringar. Annars är det trist att framförallt restaurangerna har minskat avsevärt i antal..
 

Hachans

Medlem
Det har dock från Eurobonus-programmet försvunnit massvis med butiker de senaste veckorna. Butiker som funnits där i åratal, hur länge som helst.
Bl.a. Byggmax och Colorama.
Kommer dessa tillbaka tro?

Lägligt nu när man precis byggt hus och redan har sökt bygglov för en friggebod från Byggmax och naturligtvis tänkt måla huset med färg från Colorama - som gav makalösa 2 poäng per krona.

Om jag ska killgissa så har SAS höjt priserna för dessa samarbeten. Och då har många näringsidkare börjat se över vad det verkligen ger vilket antagligen inte var så mycket och dragit sig ur.
 

Fosca

Medlem
Fick svar från Byggmax kundtjänst.

"Vi har valt att se över våra marknadsstrategi när det kommer till denna typ av marknadsföring.
Just denna kanal har vi valt att för tillfället avsluta.
Vi kommer inte att i någon nära framtid återuppta detta samarbete, men vi utvärderar alla våra kanaler kontinuerligt."

Blir till att söka nytt bygglov och köpa från Beijer istället. :)
 
Toppen