Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

9seventy

Medlem
Hej!

diamond.flysas.com samt goodie bag försvann redan i april, men har även Diamant- och Guld-kundtjänst eller åtminstone de tillhörande mejladresserna upphört?

Mejlade ett ärende till diamond häromdagen och brukade förut genast få ett automatiskt mejl att mitt ärende har registerats.

Denna gång varken ett registeringsmejl, än mindre ett svar.

Andra som gjort liknande erfarenheter?
 

Johans00

Medlem
Hej!

diamond.flysas.com samt goodie bag försvann redan i april, men har även Diamant- och Guld-kundtjänst eller åtminstone de tillhörande mejladresserna upphört?

Mejlade ett ärende till diamond häromdagen och brukade förut genast få ett automatiskt mejl att mitt ärende har registerats.

Denna gång varken ett registeringsmejl, än mindre ett svar.

Andra som gjort liknande erfarenheter?
Noterade samma, skickade ett mail 30:e augusti och har inte fått något svar eller någon bekräftelse.
 

ante_77

Medlem
Lyckades återkvala till diamond även om det var onödigt då den är förlängd.
44 flights med SAS sedan 4 maj (hade 48 innan dess). Det har blivit en del väntetid på flygplatserna, en del tåg, en del hotell och även två flyg med Norwegian.
Jag får åtminstone kasta in en del pengar i SAS och drar således mitt strå till stacken.
 

varva77

Medlem
Lyckades återkvala till diamond även om det var onödigt då den är förlängd.
44 flights med SAS sedan 4 maj (hade 48 innan dess). Det har blivit en del väntetid på flygplatserna, en del tåg, en del hotell och även två flyg med Norwegian.
Jag får åtminstone kasta in en del pengar i SAS och drar således mitt strå till stacken.
Off topic men är lite nyfiken på hur beläggningen varit och man sett någon vidare förändring senaste...
 
Toppen