Senaste nytt

Holländska Amex Platinum och dess fördelar

Thornado

Medlem
Nu har jag också pratat med Amex i Amsterdam och blivit tillagd till kampanjen, så nu måste man bara lista ut vad som ska köpas från Bol.com. Synd att elektronik inte skickas till Sverige. Är det någon som är bättre på att navigera deras site (eller bättre på holländska) än vad jag är som har lyckats lista ut om det på något sätt går att filtrera sökresultaten så att de endast visar produkter som säljs direkt av bol.com och inte av deras partners?
 

Robert flysas

Moderator
Nu har jag också pratat med Amex i Amsterdam och blivit tillagd till kampanjen, så nu måste man bara lista ut vad som ska köpas från Bol.com. Synd att elektronik inte skickas till Sverige. Är det någon som är bättre på att navigera deras site (eller bättre på holländska) än vad jag är som har lyckats lista ut om det på något sätt går att filtrera sökresultaten så att de endast visar produkter som säljs direkt av bol.com och inte av deras partners?

Prova Chrome som ändrar till Svenska rätt ok. Det beror lite på vad du skulle vilja köpa. Jag passade på med dyr parfym. Finns solglasögon, många olika bra märken. Kläder. En bra början är Chrome med automatisk översättning.
 

Robert flysas

Moderator
Tryck på kategorier då kommer detta upp i Chrome:

71A079E9-C6AD-40E6-94E3-8E7174AA0365.png
 

Mr Planning

Medlem
Undrar vad dom håller på med nere i Amsterdam, 9 Juni fick jag bekräftat att bekräftelsen angående 200 Euro skulle finnas tillhanda senast 24 h senare, ingen bekräftelse hade kommit den 15 Juni, återigen nytt samtal, bekräftelsen kommer om senast 24 h, några dagar senare, fortfarande inget mail...

Dessutom nämnde dom något om jag hade fått mejlet om chokladen?

Hur många gånger måste man ringa egentligen :confused:
 

Thornado

Medlem
Undrar vad dom håller på med nere i Amsterdam, 9 Juni fick jag bekräftat att bekräftelsen angående 200 Euro skulle finnas tillhanda senast 24 h senare, ingen bekräftelse hade kommit den 15 Juni, återigen nytt samtal, bekräftelsen kommer om senast 24 h, några dagar senare, fortfarande inget mail...

Dessutom nämnde dom något om jag hade fått mejlet om chokladen?

Hur många gånger måste man ringa egentligen :confused:

När jag pratade med dem så sa de att erbjudandet skulle vara aktivt inom 24 timmar, så jag skulle vänta minst så länge innan jag köpte något, men skulle inte behövas någon mailbekräftelse (och det har jag inte fått heller).
 

igelkotten

Medlem
Nu har jag också pratat med Amex i Amsterdam och blivit tillagd till kampanjen, så nu måste man bara lista ut vad som ska köpas från Bol.com. Synd att elektronik inte skickas till Sverige. Är det någon som är bättre på att navigera deras site (eller bättre på holländska) än vad jag är som har lyckats lista ut om det på något sätt går att filtrera sökresultaten så att de endast visar produkter som säljs direkt av bol.com och inte av deras partners?
Ja, nagon som vet hur man filtrerar pa bol?
 

Mr Planning

Medlem
Ibland sker missförstånd , talade med våra vänner i Amsterdam igen (om mitt saknade mejl) , dom har vid två tillfällen uttryckligen sagt att JAG skulle få en bekräftelse inom 24 h, och nu fick jag veta att mejlet är skickat för länge sedan till deras "teamleader" som skulle lägga till mitt kort...

Och han skrattade och sa att, det är dags att lägga på nu och börja shoppa :p
 

Mr Planning

Medlem
Bolt.com är en hemsida som ger en huvudvärk...

Tänk på att man kan endast kan beställa varor om det står Bolt.com i högra menyn, vilket minskar utbudet.


* Är det någon som har bokat med hotell vouchern, utan att boka ett hotell för minst 500 Euro?

* Försvinner bokningen ifall man säger upp kortet?

(båda dessa punkter står i villkoren, men det är ju inte alltid säkert att det gäller i verkligheten)
 
Toppen