Senaste nytt

350 kr presentkort på Uber Eats för AmEx Platinum och Elite-innehavare

PP4EH

Medlem
Hmm

har elite inkl 3 extra kort.
Använde uber dealen 2 gånger med 2 olika mail adresser.

har även platinum med ett extra kort
Men har inte använt uber dealen på dessa.

så frågan är gäller det för totalt 5 kort för mig och mina nära och kära eller är det en gång per kort typ ( huvudinnehavare)

ifall det är X5 ger man bara olika emails varje gång då för att få koden? Systemet godkänner inte samma Mail mer än en gång.

alla mina Amex kort är kopplade till en och samma email, så jag gav jobb mailen på andra försöket ( gick igenom).
 

danielhog

Medlem
Hmm

har elite inkl 3 extra kort.
Använde uber dealen 2 gånger med 2 olika mail adresser.

har även platinum med ett extra kort
Men har inte använt uber dealen på dessa.

så frågan är gäller det för totalt 5 kort för mig och mina nära och kära eller är det en gång per kort typ ( huvudinnehavare)

ifall det är X5 ger man bara olika emails varje gång då för att få koden? Systemet godkänner inte samma Mail mer än en gång.

alla mina Amex kort är kopplade till en och samma email, så jag gav jobb mailen på andra försöket ( gick igenom).
Det är en gång per konto. Gjorde också ett försök på extrakort vilket gick bra på ursprungliga Uber-dealen, men korrigerades till woltkampanjen. Gissning att det inte hjälper att byta email här utan att det sker någon form av kontroll.
 
Ni tycker inte att regeln ”en Uber deal/kort” hintar lite om att det kanske betyder, en deal/person och inte till ens alla sju olika mailadresser?
Tycker det är trist att se denna mentalitet här inne utan att tänka på att det finns många andra som kanske blir utan...

just my 2 cent...
 

011430121

Medlem
Ni tycker inte att regeln ”en Uber deal/kort” hintar lite om att det kanske betyder, en deal/person och inte till ens alla sju olika mailadresser?
Tycker det är trist att se denna mentalitet här inne utan att tänka på att det finns många andra som kanske blir utan...

just my 2 cent...
Oj,oj, jag har slarvat och inte läst reglerna, jag brukar följa dessa, borde inte man ta bort de utnyttjade korten när de skickar ut erbjudandet för att inte fresta kortinnehavarna att kringgå regelverket.

Självklart så kommer jag inte att utnyttja detta om jag får en kod.
 

Delayed

Medlem
Ni tycker inte att regeln ”en Uber deal/kort” hintar lite om att det kanske betyder, en deal/person och inte till ens alla sju olika mailadresser?
Tycker det är trist att se denna mentalitet här inne utan att tänka på att det finns många andra som kanske blir utan...

just my 2 cent...
Håller fullständigt med! Samtidigt kan jag tycka att det vore lite tydligare om regeln var "en Uber deal/konto" och inte "en Uber deal/kort" för den bokstavliga tolkningen av det senare är trots allt att varje enskilt kort ger en "deal".
 
Toppen